Inlägg från: Snuttan aug -04 |Visa alla inlägg
  • Snuttan aug -04

Träff-tråden 2

Om KUS lovar bilder och jag får kaka så kommer jag oxå!!! Äntligen foton!!!!!! Tjohoooooooo!!!!

• Snuttan aug -04

För mig spelar det ingen roll var fikat är, jag kommer!!!

• Snuttan aug -04

Villerkulla 18:00!! Jag är där och ska mumsa kaka!!!

• Snuttan aug -04

Valand 18:00 passar mig oxå bra!

• Snuttan aug -04

Tack själv Ulrika!
    Det var ett tjusigt brudpar vi fick se!!

Vi bestämde att det är träff på tisdag, tid och plats är inte bestämd. Vilka kan och vill komma?

• Snuttan aug -04

17:30 Lejontrappan!! Låter fantastiskt!!! Vi har ju varandras mobilnummer om nån blir sen!
    Vi ses!

• Snuttan aug -04

Entertainment-häftet packat och jag tar med glatt humör och digitalkameran med lite bilder!!
    See you!!!

• Snuttan aug -04

Anna, jag kommer gärna! Glitter och fika!!! Tjoho!!

• Snuttan aug -04

Tack själv Anna!!! Sitter här med mina nya örhängen och känner mig tjusig!!!

• Snuttan aug -04

Halloj!
    Ska träffa fotografen den 17:e men det kan ju inte ta hela kvällen. Kan komma senare. Vad sägs om en fika för oss som kan denna veckan? Mitt förslag är på torsdag. (Givetvis fikar vi på måndag oxå..)

• Snuttan aug -04

MAT!!! Tjoho! Entertainment! Dubbel TJOHO!!!

• Snuttan aug -04

isis och jag hade egofika igår på Husaren. Jag fick en SSSTTTOOOOOORRRRR kaka!!!!

• Snuttan aug -04

nell, Hur gick jakten på murgröna? och slagmejsel??? ska du försvara dig???

• Snuttan aug -04

Tack själv isis! Det var mysigt!

• Snuttan aug -04

Är det Valand 17.30 imorgon som gäller??
    Jag kommer att bli sen och vill veta vem jag ska ringa (precis som Anna...) Vilka kommer. Jo just det, jag vet att isis kommer jag hör av mig så jag vet var jag ska äta min goda kaka!

• Snuttan aug -04

Tack själv Anna. Isis oxå förstås för fikat!
    Vi måste ju ses nån gång innan Nell åker bort. Maria du får friska till så vi får höra om resan! Jag är så NYFIKEN

• Snuttan aug -04

Jag åker bort idag och kommer tillbaks till stan på lördagkväll. Måndag passar mig bäst. Ha en trelig helg!!!

Svar på tråden Träff-tråden 2