• nell

Träff-tråden 2

Vanilj blir toppen! Ser fram emot kl 17

asajoh - åh nej! Stackars dig! Det är så tråkigt att skada sig när man har kommit igång med träningen! Skickar en krya-på-dig-kram från mig.

snuttan - Lycka till med studerandet och att få bort förkylningen!

cotter - Kyrkogatan 38. Inte alls särskilt långt från stationen Fast kanske en del längre än Fröken Olssons...

• nell

Lyllos Anna och Isis som är lediga!! Tror ni jag kan gå in till chefen och säga 'jag sticker nu, ska in till stan och shoppa'? Hade vart skönt...

• nell

*ASG* nya underkläder... ja då tror jag banne mig att min chef skulle bli röd som en tomat i ansiktet

Men jag är ju ledig från jobbet på måndagar, så jag får nog sköta mina shoppingärenden då...

• nell

Idag är jag först Fast säkerligen inte piggast...

Tack för igår Anna, Isis och Tjörnbrud! Precis lika trevligt som vanligt!!

• nell

Jag vill också vara med och kramas *krama*

kea - Lycka till idag!!

• nell

Tjörnbrud - Jag rekommenderar Inex. De är verkligen både trevliga och prisvärda. De ligger vid Kungsportsplatsen. Ifall du vet var den danska resebyrån ligger, så ligger Inex precis bredvid. Man går en halvtrappa ner. I samma hus som Gamleport (tror jag).

• nell

Inex finns på: Östra Larmgatan 16.
    Sedan finns förstås också Matton på Kungsg 20. www.matton.se

• nell

Vad roligt att jobba på Matton! Jag vill följa med och titta på Annas lillasyster *följer i isis fotspår*

• nell

Nu förstår jag inte riktigt kopplingen mellan Matton och sushi... Finns det kanske en sushi-restaurang i närheten?

• nell

*smyger in efter en lunch nere på stan*

Nu har isis mail...
    hrrmmm.. jobb... söker de inte folk till säsongs-anställningar nu? Men de kanske bara vill ha skolungdom? Det var väldans vad många som sökt till IKEA. Tur att jag aldrig slängde iväg en ansökan, för då hade det blivit en till...

Svar på tråden Träff-tråden 2