Ensam i Jönköping...
Tänkte om det är några andra som bor härikring som känner för att träffas och göra något.
Det börjar bli lite trist och ensamt nu, vi har bott här i c:a 8 månader och det vore kul att träffa några härifrån..
Tänkte om det är några andra som bor härikring som känner för att träffas och göra något.
Det börjar bli lite trist och ensamt nu, vi har bott här i c:a 8 månader och det vore kul att träffa några härifrån..
Flyttar upp
har redan gift mej, men träffas gärna och fikar ändå... Det är svårt att träffa folk, jag hålelr emd! Varifrån kommer du?
Gift eller ogift spelar ju ingen roll... Jag och sambon är hitflyttade från Upplands Väsby, men jag är uppväxt utanför Uppsala. Har du bott här länge?
flyttade hit - 98 för att plugga, blev visst kvar... är skåning från början
Är väl lätt hänt att det blir så har jag märkt... Jag tycker det är så trevligt här! Ja och sambon och katterna också förstås... :)
Hej på er båda två!
Jag hänger gärna med på en träff (om det är en BT-träff ni menar förstås) :)
Lite info. om mig/oss:
Jag flyttade hit -99 (från dalarna) och trivs superbra. Vi bor i ett hus på landet mellan Gränna och Jönköping men jobbar i Jönköping båda två.
vi har en minigris och två degus (gnagare) som husdjur.
Vad säger ni tjejer, vi kan väl träffas och ta en fika eller nåt?
Hälsningar, Lena
Hejsan Jkpbrudar!
En BT-träff på G?
Även jag bor i närheten av Jkp och flyttade hit sommaren -03(är ursprungligen från dalarna jag med...).
Vore kul att få lite tips och höra var ni ska gifta er etc.
Mvh
"Eros"
Jo, jag tänkte på en BT-träff... Det vore kul att träffa er!
Hej på er alla!
Har också nyligen flyttat till stan och följer gärna med på träff. Är inte på gång att gifta mig ännu men tycker att denna sida är rolig och inspirerande ändå.
Kommer från början från Göteborg, blev sambo i somras efter tre års plugg i Kalmar. Vore kul att ta en fika någon dag!
å jag är redan gift, men det är ju kul att fika!