Inlägg från: skratt-maja |Visa alla inlägg
  • skratt-maja

    Stony Knight-gänget!

    Det var verkligen kul att träffa er och jag fick lite svar på frågor och funderingar vilket jag var på jagkt efter.

    Dessvärre kan inte jag den 7 mars, har avskedsfest för min syster den helgen som ska ta sig en tur till italien men jag hoppas på ngt annat datum framöver.
    Vi hörs!

  • skratt-maja

    Gillar de nya förslgen med datum! Kan båda söndagaran fastän jag kommer nog att vara helt slut den 21 då jag ska på utbildning under lördagen!

    Inhandlade fasktiskt en ny tidning idag, en engelsk och den var lite annorlunda än amelia (har int eså mkt att jämföra med om jag ska vara ärlig)!!!

  • skratt-maja

    Hej på er!
    Har ni sagt ngt i ngn annan tråd, känner att ja gint eär helt övertygad om vad som gäller!!!

  • skratt-maja

    Den fjärde har vi något helt annat för oss så något fika tillsammans med er kan jag inte den dagen, håller tummarna att det kommer att blir ngn mer gång under våren för efter den fjärde är jag med i matchen på ett annat sätt

  • skratt-maja

    Tack Maria, visst återkommer jag.. och jag har fått igenom att det blir i tidig morgonstund på ett hotell i central astockholm så det känns verkligen bra

  • skratt-maja

    Hej på er! Jag behöver ltie peppning känner jag... vi var häromdagen och bestälde ringar och det gick bra förutom att jag nu går och oroar mig för att storleken inte kommer att passa när den väl kommer! En bidragande orsak var att de int ehade så mkt färdiga ringar i min storlek uran det blev att ta själva måtten att prova med! Har en annan ring som jag harf i säkert 7 år osm jag fortfarande kan ha så rent logist tror aj gint emin afingar kommer att växa ngt enormt på 24 dagar men jag kan int elåta bli att oroa mig!!!!

  • skratt-maja

    Stines, skönt att höra att det är fler som har samma fudneringar, och jag vet att det går att ta in ringar, det har jag gjort... fick en i studentpresent som var alldels för stor och den tog jag in och jag har den lilla guldbiten någonstans

    jag har pendlat lite i vikt de senaste åren plus minus fem kilo och jag har hela tiden kunnat ha min ring på höger långfinger och vänster långfinger, hoppas att det kan vara till ngn tröst!
    Själv tyckte jag bättre om storlekaran som var ngn form av omkrets istället för de som gav diametern på ringen, för mga detta kunde man få en mellanstorlek.. tex i mitt fall storlek 49 ligger mer mot 16 mm än 15.5 mm (den sistnämnda ville damen i affären att jag skulle betälla)

  • skratt-maja

    Hej Stines (och ni andra)!!
    För att försöka lugna mig tog min sambo mig till juveleraren igen för att jag ksa prova, preppade händerna innan i ett varmt bad och sedan vantar (detta i går eftermiddag den första vår dagen) och fastän jag var hur varm som helst så var den bstälda strolekn den bästa, så nu lan jag fortsätta min nedräkning i lugn och ro, nere på 16 idag!

  • skratt-maja

    Som jag sagt tidigare (i alal fall till några av er) så har jag anant för mig på söndag!!
    Men hoppas att ni får trevligt och bestämmer ni ngt anant datum så hänger jag gärna på då istället? föredrar nog en vardagkväll efter jobbet än en helg!
    sköt om er så länge och hoppas att det går bra med allt planerande

Svar på tråden Stony Knight-gänget!