• Bröllopstokiig

Stony Knight-gänget!

Tack för igår! Jag tyckte det var jättetrevligt!
    Det är så kul att prata med andra som är i samma situation som en själv. För alla kompisar har tröttnar ju efter en stund

Jag skulle tycka att det vore roligt om ni har lust att komma hem till mig och fika någon vardagkväll eller söndag framöver!
    Så kunde vi ta med tidningar och tipsa varandra och vältra oss i bröllopsplanering

Förslagsvis söndagen den 7 mars vid 15.

• Svar på tråden Stony Knight-gänget!
  • skratt-maja

Den fjärde har vi något helt annat för oss så något fika tillsammans med er kan jag inte den dagen, håller tummarna att det kommer att blir ngn mer gång under våren för efter den fjärde är jag med i matchen på ett annat sätt

• Miss Å

Yes, jag kommer gärna den 4 april. Ska bli kanonkul att träffas igen. Förhoppningsvis har man kommit lite längre i sin planering då...

• Maria - en blivande brud med 100 frågor

Just det skratt-maja.... det är ju DEN dan ;)
    Ni får ha det så mysigt så får vi kanske höra sen hur det va och hur släkten reagerade.....

• skratt-maja

Tack Maria, visst återkommer jag.. och jag har fått igenom att det blir i tidig morgonstund på ett hotell i central astockholm så det känns verkligen bra

• skratt-maja

Hej på er! Jag behöver ltie peppning känner jag... vi var häromdagen och bestälde ringar och det gick bra förutom att jag nu går och oroar mig för att storleken inte kommer att passa när den väl kommer! En bidragande orsak var att de int ehade så mkt färdiga ringar i min storlek uran det blev att ta själva måtten att prova med! Har en annan ring som jag harf i säkert 7 år osm jag fortfarande kan ha så rent logist tror aj gint emin afingar kommer att växa ngt enormt på 24 dagar men jag kan int elåta bli att oroa mig!!!!

• Bröllopstokiig

Vet du vad skratt-maja - jag har i stort sett samma problem som du har.

Vi köpte (betalade handpenning) på våra ringer i tisdags. De hade inte heller någon ring som passade mig i storlek som jag kunde prova.
    Fick också prova med måttringarna.

Till saken är att jag håller på att gå ner i vikt.
    Så nu har jag tagit en ring som satt åt lite grann.
    Så jag har ju två problem - det ena att jag inte går ner i vikt som planerat det andra att jag går ner mer än planerat ( i och för sig ett trevlig problem)... Är också nervös!
    Tänk om den inte passar... Går det att ta in ringar?

• skratt-maja

Stines, skönt att höra att det är fler som har samma fudneringar, och jag vet att det går att ta in ringar, det har jag gjort... fick en i studentpresent som var alldels för stor och den tog jag in och jag har den lilla guldbiten någonstans

jag har pendlat lite i vikt de senaste åren plus minus fem kilo och jag har hela tiden kunnat ha min ring på höger långfinger och vänster långfinger, hoppas att det kan vara till ngn tröst!
    Själv tyckte jag bättre om storlekaran som var ngn form av omkrets istället för de som gav diametern på ringen, för mga detta kunde man få en mellanstorlek.. tex i mitt fall storlek 49 ligger mer mot 16 mm än 15.5 mm (den sistnämnda ville damen i affären att jag skulle betälla)

• skratt-maja

Hej Stines (och ni andra)!!
    För att försöka lugna mig tog min sambo mig till juveleraren igen för att jag ksa prova, preppade händerna innan i ett varmt bad och sedan vantar (detta i går eftermiddag den första vår dagen) och fastän jag var hur varm som helst så var den bstälda strolekn den bästa, så nu lan jag fortsätta min nedräkning i lugn och ro, nere på 16 idag!

• tuija

Hur går det för alla Stoney Knight brudar? Kommit längre i planeringen?

Vi har efter många om och men fått tag på catering och DJ. Var och tittade på ring och pratade med frisören i måndags.

Det rör på sig!

Kram, Tuija

• ia04

Hej allihop!
    Jo det går framåt... Just nu har jag fastnat i Transportträsket
    Vi skulle vilja få tag på en veteranbil eller liknade till ett inte alltför dyrt pris och det ska dessutom vara i Flen, eller att dom kan komma till det området utan alltför hög milersättning. Hittade ett ställe som verkade bra tills dom sa att de tar milersättning tor 100/mil. Det blir ju 2000kr bara det...phu... Har ni några tips kanske???

• Miss Å

För oss går också planeringen framåt. Vi har nu preliminärbokat vår festlokal och det känns verkligen toppen. Just nu vill man bara att tiden ska gå snabbare.... Tyvärr så har jag inte några bra svar angående veteranbilar. Verkar vara en djungel det där. Kram till er alla.

• Maria - en blivande brud med 100 frågor

Tänkte höra hur det blir på söndag.... någon träff?

• skratt-maja

Som jag sagt tidigare (i alal fall till några av er) så har jag anant för mig på söndag!!
    Men hoppas att ni får trevligt och bestämmer ni ngt anant datum så hänger jag gärna på då istället? föredrar nog en vardagkväll efter jobbet än en helg!
    sköt om er så länge och hoppas att det går bra med allt planerande

Svar på tråden Stony Knight-gänget!