• Charlize

    Fantasier?

    Jag har heller aldrig fantiserat om en extra kille.
    Däremot flera gånger om tjejer. Både trekanter (de vi redan haft, och ev. framtida) och att jag har s*x med enbart en tjej (utan min man)... Ibland är det någon man känner, ibland okända... ;)

  • Charlize

    Jennifer och Alfire:

    Som svar på era frågor i en annan tråd...

    Vi har träffat två tjejer (det var toppen ;) ), och båda har vi träffat via annonser på nätet. Det finns flera olika sidor:
    - Kontaktsidan
    - Kn*llkontakt (för att ujdvika filtret)
    - Qx
    - Sylvia

    Det var via nr 2 på listan som vi lyckades...
    Dock är det ibland lite svårt att veta vem man har kontakt med eftersom det finns många som bara samlar på bilder, och killar som utger sig för att vara tjejer.... Man får vara ganska selektiv...
    Nu har vi bara konto på Qx, och hoppas på tur där.
    Jag skulle vilja ragga på krogen, men har inte vågat hittills... Vet inte riktigt hur man som tjej "raggar" på en annan tjej....

    Vill ni veta mer så fråga bara...

    Lycka till!

  • Charlize

    Camila R

    Alla har väl olika saker de tänder på, olika fantasier, och olika toleransnivå.
    Och tur är väl det...
    Så svaret på din fråga VARFÖR är väl: För att man tycker att det är tändande, spännande, mysigt, kul, härligt, lite förbjudet kanske....
    Vissa väljer att leva ut sina fantasier, vissa behåller dem som just fantasier...

    Jag har inga problem med att se min man med en annan tjej, bara jag får vara med... ;)
    Däremot kan han absolut inte tänka sig att se mig med en annan man, och jag vill ju ändå inte ha en extra man i sängen...

    Om du är ute efter en vild diskussion om trekanters vara eller inte, så kommer du ingen vart med mig i alla fall.
    Jag har bara svarat på en fråga jag fick från någon som är lika nyfiken som jag var...

  • Charlize

    Maica:
    Om du var singel hade du ju kunnat träffa ett par då ju, och levt ut din fantasi, utan att bli sotis på att de har s*x med varann..... ;)

  • Charlize

    Camilla:

    Tyckte inte att jag hade någon ton alls... (Inte mer än vad du själv hade i så fall... ;) ) Och jag ber om ursäkt om du tyckte det. Ville bara enkelt besvara din fråga.
    Det där med att du ville dra igång en diskussion var väl en liten reaktion på hur du formulerade dig; "Jösses......... En fråga bara:
    VARFÖR vill man se sin man vara intim med en annan kvinna?"
    men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

    Självklart är det inte bra att ta in en tredje part om det finns risk att det kan uppstå svartsjuka. Jag tror (och hoppas) ändå att de som väljer att göra det är såpass säkra på sig själva och varandra att de vet att de inte kommer att bli svartsjuka. Man ska ju diskutera det noga med varann innan...

    Men som jag skrev innan... Vissa vill inte leva ut sina fantasier.... För tänk om det inte blir som i fantasin alls.....

    Ha en bra dag!

  • Charlize

    Camilla:

    Tyckte inte att jag hade någon ton alls... (Inte mer än vad du själv hade i så fall... ;) ) Och jag ber om ursäkt om du tyckte det. Ville bara enkelt besvara din fråga.
    Det där med att du ville dra igång en diskussion var väl en liten reaktion på hur du formulerade dig; "Jösses......... En fråga bara:
    VARFÖR vill man se sin man vara intim med en annan kvinna?"
    Men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

    Självklart är det inte bra att ta in en tredje part om det finns risk att det kan uppstå svartsjuka. Jag tror (och hoppas) ändå att de som väljer att göra det är såpass säkra på sig själva och varandra att de vet att de inte kommer att bli svartsjuka. Man ska ju diskutera det noga med varann innan...

    Men som jag skrev innan... Vissa vill inte leva ut sina fantasier.... För tänk om det inte blir som i fantasin alls.....

    Ha en bra dag!

  • Charlize

    Camilla:

    Tyckte inte att jag hade någon ton alls... (Inte mer än vad du själv hade i så fall... ;) ) Och jag ber om ursäkt om du tyckte det. Ville bara enkelt besvara din fråga.
    Det där med att du ville dra igång en diskussion var väl en liten reaktion på hur du formulerade dig; "Jösses......... En fråga bara:
    VARFÖR vill man se sin man vara intim med en annan kvinna?"
    Men jag missuppfattade nog dina betoningar med stora bokstäver...

    Självklart är det inte bra att ta in en tredje part om det finns risk att det kan uppstå svartsjuka. Jag tror (och hoppas) ändå att de som väljer att göra det är såpass säkra på sig själva och varandra att de vet att de inte kommer att bli svartsjuka. Man ska ju diskutera det noga med varann innan...

    Men som jag skrev innan... Vissa vill inte leva ut sina fantasier.... För tänk om det inte blir som i fantasin alls.....

    Ha en bra dag!

  • Charlize


    Det var ju inte meningen att mitt inlägg skulle komma tre gånger.......

    F'låt......
  • Charlize

    jennifer E:

    Hoppas du fick svar på dina frågor...

    Kram
    C

  • Charlize

    Det verkar som att vissa här tror att när man har en tjej till med i sovrummet så ligger båda tjejerna bara bredvid varann medans killen sliter ihjäl sig för att hinna med att tillfredställa båda.....

    Det är ju det som är hela grejen, det blir så mycket mer av allt, inte mindre som ni verkar tro..... Fler händer och tungor... ;)
    Det är ju inte bara en som ägnar sig åt två hela tiden, utan ett växelspel. Killen ger den ena tjejen som ägnar sig åt den andra tjejen exv. Det finns en massa kombinationer.... Det är ju det som är så häftigt...

    Seså, fantisera vidare.... ;)

  • Charlize

    Hi hi... Jo rätt så bra koll har jag väl.... ;)

    Däremot är en extra kille eller swinging inget för oss. Inget vi fantiserar om, och inget vi vill testa...

  • Charlize

    Emmapemma:

    Du besvarade frågan själv; Om man tänder på båda könen kan det vara spänannde att ha med en tjej till.
    Och det råkar ju jag göra då...

    Men äckligt...? Varför det?

  • Charlize

    Stefan G

    Tror att det hos de flesta killar finns en tanke på att ha med en extra tjej... ;)
    Vet inte om det är rätt forum men iaf... Vi har träffat två tjejer via nätet. Inga vi känner... Det skulle jag inte vilja tror jag... Bättre att träffa någon okänd som man inte behöver ha kontakt med sen om man inte vill. Så slipper ju mannen bli frestad att träffa den där tjejen på egen hand... ;)

Svar på tråden Fantasier?