• Cathal

    Dåligt bemötande på Garamaj

    Måste varna! Ringde igår till Garamaj och ville boka tid för provning av klänning. Då jag talade om att jag skulle gifta mig 05 blev hon VÄLDIGT otrevlig och sa att jag inte var välkommen för provning. Trots att jag erbjöd mig att betala kontant och stort sätt redan bestämt mig för en klänning blev jag nekad att komma dit. Hade redan innan jag ringde lite funderingar runt varför man tar betalt för provning, men då jag förälskat mig i klänningen bestämde mig för att det fick vara värt det. Har nog aldrig blivit så otrevligt och nonchalant bemött!!!! Förvånad att hon har kunder överhuvudtaget.
    Är det någon annan som har blivit lika illa bemött?

  • Svar på tråden Dåligt bemötande på Garamaj
  • Sommarbrud 2005

    Cathal:

    Ska åxå gifta mig 2005(om det va det du menade,å inte i maj det här året?)men har inte börjat leta klänning riktigt än..

    Du skrev ju:
    "Hade redan innan jag ringde lite funderingar runt varför man tar betalt för provning,"... Vadå,kostar det att prova?? Överallt eller bara hos dom?

  • kajsa kavat

    Det kostar 380 kr om man ska dit för att köpa en klänning, inte om man ska hyra. Men jag måste faktiskt säga till hennes försvar att hon är väldigt kunnig och verkligen ser vad man passar i, dessutom är ju klänningarna underbara. Men jag kan ju hålla med om att hon är lite speciell..

  • Cathal

    Sommarbrud 2005

    Svarar här igen... blev lite förra gången. Nej dem flesta tar inte betalt.. som tur va

  • Sommarbrud 2005

    Cathal:
    Okej..såg ditt andra inlägg åxå å har redan svarat där me..

  • Lilla bruden

    Finns det några trevliga butiker som håller Garamajs klass? Mvh Lillabruden

  • MHe

    Jag var på Ehrlings fest och bröllopsbutik på Karlavägen idag och provade några klänningar. Jag tycker att båda som jobbar där gav otroligt bra service och uppmärksamhet. Man kände sig väl omhändertagen och som att allt man föreslog var möjligt (ändringar etc.). Jag hittade en superfin klänning som jag tror att jag ska köpa. Ska prova den igen imorgon efter att ha sovit på saken...

  • Pagan

    Att en expedit är duktig på sitt jobb tar jag som en självklarhet när jag är ute och handlar, inte något man ska behöva betala extra för. Du betalar för servicen när du köper en vara.
    Det här låter som ett tarvligt sätt att gardera sig mot sådana personer som kommer in för att prova men inte ska köpa. Dåligt är det i alla fall! Tänk om de skulle ta betalt för provning på HM
    KAOS...

  • Filippa

    Vad är problemet? Vill Garamja inte sälja något, eller vad är det frågan om???
    Inte bra marknasdsföringen för det företaget. God serrvice, kunden har alltid rätt...vad har hänt med de ledorden?

    Om du i stort sett redan bestämt dig för klänningen dessutom. Märklig butik!

    Fyyyy vad dålig service. Sådant borde bojkottas. Alla borde välja en annan butik!

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Dåligt bemötande på Garamaj