Jag kan inget annat än hålla med om att bemötandet på Garamaj är USELT!
Varför betalar man 250 kr? Jo för att få hjälp! Min första tanke var att dem antagligen engagerar sig lite extra eftersom att det är den enda butiken i hela sthlöm som tar betalt för provning av klänningar. Så fel jag hade.
Först när man kommer in så ska man ta av sig sina ytterskor, vilket jag förstår men det finns ingenstans att sätta sig så man ska alltså gör detta balanserandes på ett ben mitt bland all gegga (då det är vinter nu och skitigt där innanför skogränsen), sedan finns ingen av de klänningar inne som jag vill prova, dem finns alltså i en annan butik och det spelar ingen roll att jag sett den på deras hemsida och kommit "fel" utan om jag vill prova dem klänningarna jag sett på hemsidan så hänvisades jag till deeras andra butik där jag då skulle få betala ytterligare 350 kr för att få prova. ETT SKÄMT?
Iaf så sa jag att min budget låg på runt 15 000 kr. Ja då hänvisades jag till ett hörn där det var otroligt gamla klänningar, väldigt provade och riktigt fula. När jag sedan kollade på andra sidan där dem nyare klänningarna hängde fick jag höra att det inte var min prisklass.
Känslan när jag gick därifrån var att dem inte har någonting och tar betalt för att ge kunden en SKITUPPLEVELSE. Är riktigt förbannad då jag på exempelvis Lilly blev mottagen som en prinsessa och inte betalade en spänn. Där hjälpte personalen till efter att leta klänning åt mig och lämnade mig inte i ett hörn med gamla klänningar!