• Fiffii

    Karlstad! BT-träff på tisdag!

    Hej alla Karlstad-brudar!

    På Brasseri Systrar, tisdag 16/3, kl 17.
    Vad sägs om det?
    Vi kan ses vid främre delen, dvs där man kommer in. Har ingen aning om vilka ni är, men det är ju det vi får veta.

    Hälsn Fiffii

  • Svar på tråden Karlstad! BT-träff på tisdag!
  • wanel

    Hej tjejer!
    FÖRLÅT!!! Jag glömde!!! Fick besök och kastade mig hem! LEDSEN!!! Hoppas på fler träffar!!!

  • Fiffii

    Det var din förlust
    Nejdå, men vi hade trevligt. Roligt att se vem någon här är. Det var jag och Tokfia som kom dit. (Satt och kikade lite efter dig också)
    Vi ska ha helt olika bröllop, och det var intressant att höra hur hon (och han) har tänkt sig att deras ska bli. Kul att höra vad de ska ha för mat, fotograf osv. Vi upptäckte att vi hade andra gemensamheter också, så tiden gick ganska fort!
    Hoppas att vi kan ta en träff till snart, så att du kan vara med. Din tur att ordna?

  • wanel

    Ja, det får det väl vara! Kanske ska vänta några veckor bara...

    Jag återkommer!

  • Fiffii

    Jag gifter mig iofs om 3,5 vecka... Men jag kan komma med som ett gift exempel! Har kanske tips om vad man bör tänka på.

  • wanel

    Ska ni åka nån stans efteråt eller stannar ni hemma? Vore urmysigt att träffas och få höra "allt" från en som äntligen ÄR gift.

  • beverfia

    En stilla undran:
    Är en utflyttad Karlstadbo (numera Arvika) också välkommen på nästa träff, eller är det bara för er som bor kvar där? :)

  • Fiffii

    Wanel:
    Vi åker till Thailand den 27 april, men det är ju två veckor senare.

    Beverfia:
    Jag tycker nog att de som vill är välkomna!

  • wanel

    Alla som vill och orkar komma tycker jag är välkomna!

  • beverfia

    Kul! Ja, då kan ni nog räkna med mig. Jag har ingen att prata bröllop med, och det är lite tråkigt. Man vill ju likcom "bublla" lite ibland.
    Jag är först ut att gifta mig, i ett kompisgäng där största nöjet är att dra runt på krogen och hitta nån för kvällen....

  • wanel

    När är det dags?
    Jag gifter mig med min underbara den 24/7

Svar på tråden Karlstad! BT-träff på tisdag!