Inlägg från: Galenpanna |Visa alla inlägg
  • Galenpanna

Någon som tror på medium/spåtanter ?

I believe...
    Men det finns en massa lurendrejare även inom denna branschen som skor sig på andras människor olycka.
    Min fd chef gick till ett medium som hade alldeles för många rätt för att kunna slå ifrån sig det som svammel eller gissningar. Allt hon sagt har stämt in till punkt och pricka (finns i Malmö)
    Hon berättade att hennes man/fästman (utan att ha frågat om hon ens hade någon) var otrogen. HOn berättade att "det stället ni brukar gå och dansa på, där är han på onsdagar med en annan"
    Sagt och gjort, chefen min gick dit på onsdagen och vem får hon inte se om sin man stå och kyssas med en annan kvinna!
    Efter det TROR hon.

Jag har själv inte gått till en spåtant/medium just för att jag nog är lite rädd för vad jag skall få höra. Vad som sker, sker och kanske är det bäst att jag inget vet - eller?
    OM jag skulle gå så är det till ett medium med gott renommé och inte nå´n sk spåtant på en marknad eller så.

Skulle ni vilja gå? Vad skulle ni göra om ni fick höra att er pappa inte var er pappa egentligen, eller att er man/kvinna inte var den rätta osv osv. Kan man efter något sådant gå på som vanligt? Jag tror att det blir någonslags självuppfyllande profetia. Har spåtanten sagt att det ska ta slut så lever man nog efter den devisen..kanske.

Svar på tråden Någon som tror på medium/spåtanter ?