• Majsan80

ia04 och Saris!

Jag har skrivit i "vår" tråd men skriver en ny för säkerhets skull. Jag går hem från jobbet nu, bedövningen har släppt och det gör fruktansvärt ont.
    Jag trodde inte att det skulle vara något problem när läkaren flyttade operationen till idag men just nu känns det som om någon får bära mig om jag ska komma hem.
    Skriv inlägg om ni ser det här så kollar jag när jag kommit hem!

• Svar på tråden ia04 och Saris!
  • ia04

Jag tror inte att Saris kommer läsa idag, hon skulle ju på möte så vi måste nog dit och möta henne. Jag är där till 19,00 i alla fall.
    Hoppas att några tabletter eller en liten tupplur hjälper.

Kram

• ia04

Glömde skriva att jag går från jobbet ca 16,30 så efter det så läser inte jag något mer

• Majsan80

Jag kan inte komma ikväll, har proppat i mig värktabletter för att stygnen värker.

Kommer ni att träffas i alla fall? Om du inte vill åka in till stan i onödan så kan jag möta upp Saris vid restaurangen så hon inte står och väntar. Jag bor ju alldelles i närheten.

• Majsan80

Jag ger upp nu och går hem. Förmodligen hinner du gå innan jag hinner hem så om du vill att jag möter upp Saris, skriv ett inlägg.
    Jag hade sett fram emot ikväll men det går inte

Kram

• ia04

Åk hem och vila upp dig du!! Jag åker dit och möter Saris och hoppas på att hon kommer och vill äta en tapas eller två

Annars blir jag solo.....

Du vet vart vi finns om du ångrar dig!!

• Brud i Maj

Hur blev det igår ia04? Blev det någon tapas? Jag är ledsen att jag blev tvungen att banga i sista sekund.

Och stackars Majsan80 hur är det med dig idag? Mår du bättre?

• Majsan80

Jag mår inte allt för bra Var tvungen att gå på ett möte i morses men jag skulle nog behöva ligga till sängs istället.

Saris dök inte upp vad jag vet, ia04 skickade ett mess när hon gick från restaurangen vig tjugo i åtta. Mötet drog nog ut på tiden...

• Brud i Maj

Stackars dig det låter jättejobbigt. Hoppas du blir bättre snart.

Och stackars ia som fick vänta nästan en timme i onödan. Jag känner mig lite skyldig som ställde in.

• Majsan80

Då är vi två :(

Fast jag var tvungen, jag var hög på smärtstillande och dessutom sticker trådarna från stygnen upp genom håret som antenner. Ser faktiskt rätt komiskt ut

• Brud i Maj

Ja, det låter verkligen komiskt som en insekt ungefär.

Svar på tråden ia04 och Saris!