BT-träff i Örebro
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Bra JeSikka! Jag kommer i alla fall! Ska bli kul att träffa fler brudar, kompisarna börjar tröttna på "bröllopsprat". När gifter ni er? Vi gifter oss 12 juni.
/ Piggelina
Om det funkar med skolan så kommer jag också. Ska bli kul att få ansikten på er alla.
Vi har inte satt något datum än, men planerar ändå för fullt redan nu...
JeSikka
Varifrån kommer du? Bor du i Örebro?
Jag skulle gärna vilja komma oxå, men är lite osäker på hur jag ska ta mig in bara.
Men jag ska försöka lösa det.
Hur vet man vilka som är vilka när man kommer in på hamncafeet?
Så att man sätter sig vid "rätt" bord så att säga ;)
Jag bor i den västra utkanten av Örebro. Till träffen kommer jag ha med mig en pärm med ett brudpar på framsidan - kan se till att lämna den framme på bordet så att det inte blir några fel...
Jag hakar på *Miranda*
Vill också veta hur vi ska veta så att säga. Det är kan bli lite jobbigt att behöva gå runt och fråga alla som är där :D
JeSikka
Du bor alltså typ I örebro?
Gör alla andra det oxå?
En annan har typ 8 mil o åka... *skratt*
Jag bor i Örebro ja även om det är ett par kilometers cykeltur till centrala delarna...
Jag ska försöka dyka upp också, om det inte krockar med jobb... Ska bli kul att få höra lite om hur ni planerat Er stora dag!
Ha det gott!
Lillis2
Jag kommer oxså, vi gifter oss den 12 juni i hallsbergs kyrka... Trevligt att någon tar intiativ, då det var ganska döfött sist vi försökte!