BT-träff i Örebro
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Vi har inte satt något datum än, men planerar ändå för fullt redan nu...
Jag bor i den västra utkanten av Örebro. Till träffen kommer jag ha med mig en pärm med ett brudpar på framsidan - kan se till att lämna den framme på bordet så att det inte blir några fel...
Jag bor i Örebro ja även om det är ett par kilometers cykeltur till centrala delarna...
Självklart! Folk som redan gift sig har massor att tillföra till oss andra i råd och tips!
Det låter ju inte helt orimligt med en ny träff i Juni så...
Flyttar upp...
Röda rummet på hamncaféet är nu bokat - så det kommer inte bli några problem med sittplatser imorgon vid fyra...
Självklart kommer jag - och jag tar med mig diverse ihopsamlat material dessutom...
Jag räknar med att vi kommer bli sittande iaf till fem så om det är någon som blir sen så...
Fem räckte inte - halv sex tvingades vi bryta upp - nästa gång ska vi se till att ha mer tid tror jag.... Mycket kul att höra vad folk planerat för skoj!
Finns i ny tråd - Örebroträff 28/4