Inlägg från: Snart fru W |Visa alla inlägg
  • Snart fru W

BT träff-vad säger ni?

Hänger gärna med på en träff om jag är i faggorna..bor i dalarna numera men kommer i från Härnösand. Päronen bor kvar så jag åker "hem" lite då och då. Funderar år att gifta mig i Härnösand men vi har inte riktigt bestämt oss än.

• Snart fru W

Åker upp till Härnösand i helgen som kommer.(24/4) Kanske för tidigt för er andra att ses då? Tyvärr är det enda gången jag är upp innan sommaren.

• Snart fru W

Det vore trevligt! Jag kan nog bara på lördag förmiddag, hur passar det dig?
    Är ni fler som vill hänga på så är det frittfram!

• Snart fru W

okej.. ska vi ses på lördag kl.11?
    Välj nåt ställe du som har koll ;)
    Ni andra..Häng på vetja!!!

• Snart fru W

Verkar som det blir träff i Härnösand på lördag kl. 11.
    Håll koll här så får vi se vart och hur många vi blir!

• Snart fru W

MalS:
    Du får säga till om du tycker att det blir för mycket med två helger i rad. Kanske är det många fler som kan ses den 1:a maj i Sundsvall än i H-sand till helgen. Jag träffar dig gärna på lördag men förstår om du vill avboka. Ja, du får säga som du känner.

• Snart fru W

Hej MalS!
    Ska bli kul att se kvinnan bakom orden;)
    Har varit in på din hemsida så jag vet på ett ungefär hur du ser ut(på bild iallafall). Kulturpalatset låter bra, har aldrig varit där men vet vart det ligger. Vore kanske bra att mötas utanför. Jag är brunett med ljusa slingor, vågigt hår till axlarna och lugg. Halvlång och halvsmal :) Möjligtvis har jag min dotter med men förhoppningsvis kan hon vara hos sin mormor och morfar. Vi har sagt kl.11 va?

• Snart fru W

Min lilla älskling fyller 1 år nästa helg...tiden går så himla snabbt!!!
    Tyckte nyss jag satt på balkongen med magen i vädret och undrade över vem som låg och sparkade där inne:) Har fortfarande svårt att förstå att det var hon...

Svar på tråden BT träff-vad säger ni?