• Stines

    Söndagsfika - Stony Knightgänget!

    Hejsan på er,

    Ni är hjärtligt välkomna till mig på söndag eftermiddag vid 16.00.

    Jag vill gärna att ni svarar om ni kan komma
    sofia@3dfoundry.com

    Tänkte bjuda på något gott & då är det bra att veta hur många som kommer

  • Svar på tråden Söndagsfika - Stony Knightgänget!
  • skratt-maja

    så nu är även vi ringprydda det blev precis som vi tänkt oss dvs 040404 04:04.... ma o pa riktigt glada för vår skull och var genast med på planerna, och det känns mkt bra

    så jag tycker att vi tar en fika en vardag kväll någon vecka efter påsk? (kan ju vara på café!)

  • tuija

    Skratt-maja, vad roligt att det blev lyckat! Grattis.

  • skratt-maja

    hej igen på er!
    skulle verkligen vilja ta den en fika med er för nu har det dragit igång på rikigt för oss.. i eftermiddags bokade vi kyrkan kändes verkigen speciellt!!!

    hoppas att det går bra för er med allt det ni nu pysslar med!

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Ska vi försöka oss på en träff igen.... kanske en veckodag (det verkar va enklare att passa in)? Måndag 26 april? Eller något annat..... förslag???
    /Maria

  • Stines

    Jag kan också den 26 april.

    (vi kan dock inte vara hemma hos oss)

    Ska vi träffas på något trevligt fik?

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Fik låter bra..... kanske ett lugnt fik så att vi kan "bre ut oss" med tips och ideer?

    Någon som har förslag på ett fik som skulle kunna passa oss?

  • skratt-maja

    den 26 passar även mig... dålig på fik i denna stad tyvärr, gråmunkern i gamla stan har ju lite valv en trappa ner!

  • Maria - en blivande brud med 100 frågor

    Gråmunken e helt ok för min del men finns inte riskten att det är mycket folk mitt i Gamla Stan.... fast det är klart, kanske inte en måndag ;).
    Ska vi satsa på det eller är det någon som har något annat förslag?

  • Miss Å

    Måndagen passar mig bra också. Tyvärr så har jag inget bra förslag på fik så jag får lita på er andra....

Svar på tråden Söndagsfika - Stony Knightgänget!