• Bugatti

Hjääälp! Tips på bra fotograf i Sandviken/Gävle... och hår, smink och blommor...?

Hoppas nu på bröllopstorgets samlade resurser, efter att ha småhängt på siten i två år nu är det nu äntligen dags

Vi gifter oss i Högbo utanför Sandviken i september i år, men kommer bara att vara på plats i området någon vecka före bröllopet, allt annat måste planeras på avstånd (från England och Frankrike, åtminstone rätt tidszon...). Det underlättar inte heller att ingen av oss egentligen har någon tidigare anknytning till Högbo/Sandviken/Gävle. Därför behöver jag hjälp!

Kan någon ge mig tips och rekkommendationer på:
    Fotograf
    Frisör
    Smink
    Florist
    och allt annat som jag inte har tänkt på!

Mycket tacksam för hjälp!
    /Bugatti

• Svar på tråden Hjääälp! Tips på bra fotograf i Sandviken/Gävle... och hår, smink och blommor...?
  • Bugatti

Tackar för tipsen! Karisma spa låter ju om inte annat väldigt bekvämt! Vi lutar åt att ha aktiviteter i Högbo kvällen före bröllopet, så ju närmare allt det praktiska finns, desto bättre!

Har läst en hel del negativt om Gimlins i andra trådar, men eftersom jag inte har sett vare sig priser eller foton är det svårt att göra en egen bedömning. Lyckas inte hitta någon hemsida för dem heller I och med att vi planerar på distans blir det lätt så att man väljer bort dem som inte har hemsida/mailadress.

Har mailat Mats Åstrand, men inte fått svar. Hoppas att han återkommer snart.

Någon som vet något om atelje Pierina i Sandviken? Läste någonstans att de gör hår och make up, men skulle gärna vilja veta om någon har erfarenhet av att anlita dem?

Svar på tråden Hjääälp! Tips på bra fotograf i Sandviken/Gävle... och hår, smink och blommor...?