• Brud i sommar

Catering i Jönköping

Hej!
    Jag vill gärna få tips om cateringställen i Jönköping med omnejd. Har kollat upp två ställen, Företagscatering och Köksmästaren, men vill gärna ha tips på fler.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Catering i Jönköping
  • Stinas

Kastrullhäxan och Guvernören finns också. Guvernören låter skittråkig, men vi har beställt mat där till fester på jobbet och har fått jättefin mat. Framförallt har de en italiensk buffé som är helt suverän.

• Stinas

Kastrullhäxan och Guvernören finns också. Guvernören låter skittråkig, men vi har beställt mat där till fester på jobbet och har fått jättefin mat. Framförallt har de en italiensk buffé som är helt suverän.

• Figaro

Björkhaga hotell i Mullsjö har ofta catering till fester och bröllop och dom är sjukt trevliga och bra :) !

• Miranda

Kastrullhäxan har jättegod o fin mat! Hon som har det kan verka lite vresig, men maten är underbar. Tror edet fins ngt som heter Stockmakaren oxå som ska vara bra, men det har jag ingen egen erfarenhet av!

• Brud i sommar

Tack för förslagen!

Någon som vet om fler ställen?

• smålandsanna

Vi ska ta maten ifrån Restaurang Oasen. Anledningen är egentligen att vi vann en bröllopstävling på radio Match och i priset ingick presentkort på catering. Vet inte så mycket om dem men han som har det är jättetrevlig och hade fina menyförslag.
    www.restaurang-oasen.com

• Brud i sommar

Tack smålandsanna!
    Kul att få presentkort på catering! Vet du hur dyra de är på Oasen ungefär?

Är tacksam för fler tips!

• Miranda

Oasen har god "dagens" i alla fall

• Brud i sommar

Nån som har fler tips såhär på kvällen..?

• 04 Oktoberbrud

jag tror att Katrullhäxan är jättebra, hon har fantastisk serviceanda!

• smålandsanna

Vår meny från restaurang Oasen blir såhär:

Kyckling och melonspett med ananassalsa på salladsbädd
    *
    Kalvfile´med gräddstuvade kantareller och rotfruktsgratäng
    *
    Färsk fruktsallad med hemgjord vaniljglasskula och riven vit choklad

Vi betalar ca 250 kr per kuvert samt 25kr per kuvert för dukar och porslin.

Svar på tråden Catering i Jönköping