• Jennifer E

Sjukt pinsam fråga...

Har fått den inte helt roliga uppgiften att skriva i skoltidningen om tjejer och o*ani... Försökte ändra till kvinnor och s*x men icke sa nicke.

Jag älskar att skriva och egentligen är ämnet intressant men vilka ska jag fråga förutom en tjej på RFSU jag har kontaktat? Har ingen jättelust att fråga mina tjejkompisar om när, var, hur direkt. Vi har en öppen relation men en del saker vill jag ej veta tror jag!

Sambon tycker scenariot är helkul men satte skrattet lite i halsen när jag kom på att jag kunde fråga er härinne, vi är ju ändå ganska anonyma för varann.

Så, snälla, om ni vågar/vill/orkar kan ni inte berätta lite om er eller vem som helst ni känner? Ni vet "jag har en kompis som..."

Tror ej det bli ngn artikel annars och det skulle iofs inte göra mig så himla mkt, men ändå; om ni orkar så vore jag jätteglad.

Det behöver ABSOLUT INTE vara några detaljer, det räcker med om ni tycker om det eller ej, ofta eller sällan, leksak eller ej eller vad ni än vågar/vill berätta. Hur lite eller mkt som helst.

Det är ju ett "hyschhyschämne" så visst vore det bra med mera artiklar/diskussioner men jag fattar om ingen svarar...

Tack ändå!

Får väl berätta ngt själv antar jag; inte så ofta men kul när det väl blir av. Duschen/fingrar/annat skoj funkar och lusten att göra det går definitivt i vågor.

• Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...
  • Jennifer E

Förresten; Om ni vet någon jag kan kontakta för att intervjua förutom RFSU så är jag tacksam för tips!

• Meddelande borttaget
  • vanessa

Du skulle kanske kunna ta kontakt med någon som studerat sexologi (heter det sexolog? ) där kan du säkert få bra information. Sen hade veckorevyn en "onaniskola" i ett nummer någon gång runt 2000-2001, du kanske kan hitta på biblioteket.

• Dea

Visst, för tusan. Inga leksaker.
    Som singel gjorde jag det nästan dagligen...
    Men nu har jag kille och jag får nästan aldrig möjlighet. Vårt gemensamma går ju först. Duschen funkar att börja med, men tar inte mig hela vägen.

Fler frågor?

• jarlemi

Självklart!! Duschen (utan munstycket på) och dildon är favoriter och lusten till det går väldigt mycket i vågor! Just nu är det så mkt annat på gång med bröllopsplaner och sååå....med andra ord: Är just nu inne i en "downperiod" vad det gäller mitt egna s*xliv medans vårt gemensamma lever för fullt, det är ju VÅR/SOMMAR!!

• Jennifer E

Tack vanessa, bra tips! Bibblan på måndag då.

Dea, du är cool du! Kommer säkert på några frågor under resans gång, det gäller väl bara att se till att tråden överlever!

Och möjlighet kan man alltid ta sig! Jobbar han inte? Min jobbar och jag pluggar...

• Jennifer E

jarlemi, du är också cool såklart! Ska faktiskt ta en dusch nu, mest i syfte för att bli ren men man vet ju aldrig... Sambon tränar ju så!

• Monn

Se inte så ledsen ut, här på BT är det väl ingen som är pryd?

Till mina svar:
    Inte så ofta (tyvärr), men desto mer sex (:))! Duschen, dildo eller fingrarna - allt beroende på vad jag har "tillgång" till för stunden. Duschen är nog favvon ändå, då går det ju av bara farten när man gör sig ren. Brukar låta balsamet verka i håret under tiden.

Fler frågor?

• Jennifer E

Kom på några till, den som vågar/vill svarar:

Har han (eller ngn annan) kommit på er nån gång?

Brukar han få se på?

Använder ni några andra grejer än fingrar/dil*o/duschen?

It's getting worse!

• Monn

Ingen har kommit på mig, vad jag vet...;) Men jag hörde om en kille (vem tusan var det som berättade det?) som kom hem en dag och var stenk*t. Han lade sig i sängen och runk*de. När han var klar såg han att det stod ett glas o´boy på sängbordet. Hans mamma hade kommit in med det och han hade inte ens märkt att hon kommit in i rummet... pinsamt värre!

Jag använder nog inget annat än det jag tidigare nämnt. Men även där har jag hört en lite "knasig" historia om en tjej som använde handbromsen i bilen. Exakt hur det gick till vet jag dock inte.

Han får se på ibland, det brukar ingå när vi har sex. Ibland gör han, ibland gör jag...

Kul ämne! :) :) :)

Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...