Inlägg från: Jennifer E |Visa alla inlägg
  • Jennifer E

Sjukt pinsam fråga...

Har fått den inte helt roliga uppgiften att skriva i skoltidningen om tjejer och o*ani... Försökte ändra till kvinnor och s*x men icke sa nicke.

Jag älskar att skriva och egentligen är ämnet intressant men vilka ska jag fråga förutom en tjej på RFSU jag har kontaktat? Har ingen jättelust att fråga mina tjejkompisar om när, var, hur direkt. Vi har en öppen relation men en del saker vill jag ej veta tror jag!

Sambon tycker scenariot är helkul men satte skrattet lite i halsen när jag kom på att jag kunde fråga er härinne, vi är ju ändå ganska anonyma för varann.

Så, snälla, om ni vågar/vill/orkar kan ni inte berätta lite om er eller vem som helst ni känner? Ni vet "jag har en kompis som..."

Tror ej det bli ngn artikel annars och det skulle iofs inte göra mig så himla mkt, men ändå; om ni orkar så vore jag jätteglad.

Det behöver ABSOLUT INTE vara några detaljer, det räcker med om ni tycker om det eller ej, ofta eller sällan, leksak eller ej eller vad ni än vågar/vill berätta. Hur lite eller mkt som helst.

Det är ju ett "hyschhyschämne" så visst vore det bra med mera artiklar/diskussioner men jag fattar om ingen svarar...

Tack ändå!

Får väl berätta ngt själv antar jag; inte så ofta men kul när det väl blir av. Duschen/fingrar/annat skoj funkar och lusten att göra det går definitivt i vågor.

• Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...
  • Jennifer E

Förresten; Om ni vet någon jag kan kontakta för att intervjua förutom RFSU så är jag tacksam för tips!

• Jennifer E

Tack vanessa, bra tips! Bibblan på måndag då.

Dea, du är cool du! Kommer säkert på några frågor under resans gång, det gäller väl bara att se till att tråden överlever!

Och möjlighet kan man alltid ta sig! Jobbar han inte? Min jobbar och jag pluggar...

• Jennifer E

jarlemi, du är också cool såklart! Ska faktiskt ta en dusch nu, mest i syfte för att bli ren men man vet ju aldrig... Sambon tränar ju så!

• Jennifer E

Kom på några till, den som vågar/vill svarar:

Har han (eller ngn annan) kommit på er nån gång?

Brukar han få se på?

Använder ni några andra grejer än fingrar/dil*o/duschen?

It's getting worse!

• Jennifer E

Bor ej i min egen lgh för tillfället för vi renoverar men jag msået säga att det var en väldigt trevlig dusch de har i den här lägenheten!

Tips; inverstera i duschmunstycke med massageeffekt och oregelbundet vattenflöde! Jag blev iallafall väldigt "ren"...

• Jennifer E

Kanske skulle svara på mina egna frågor oxå...

Kom på några till, den som vågar/vill svarar:

Har han (eller ngn annan) kommit på er nån gång?
    - Bara han, till hans stora förtjusning!

Brukar han få se på?
    - Japp, vi växlar också.

Använder ni några andra grejer än fingrar/dil*o/duschen?
    - Nej, inte vad jag kan komma på på rak arm men de tre är ju bra iaf. Fast idag under långduschen fick jag ta lite hjälp av en annan grej. Man tager vad man haver.

• Jennifer E

lillgrodan, oj! Flera ggr per dag, blir du inte lite matt/får "skavsår"?

Det där med duschen gick upp för mig under en resa förra sommaren faktiskt. Har så mesigt tryck i min dusch hemma så det är inget idé att testa ens. Tror det gäller att ha en med hårda, tunna strålar. Sen är det bara att börja "tvätta sig" på lite olika sätt. Tycker att det är klart i klass med dild*n och är väldigt ren nu för tiden...

Ursäkta mina skumma stavfel förut och att jag skriver typ vartannat inlägg i den här tråden! Trodde faktiskt ingen skulle svara så nu e jag lite glad!

• Jennifer E

Puttar upp lite för att se om det finns fler modiga!

• Jennifer E

Amelia, undrar samma som Monn!? Skickligt!

Och vad är ngt nytt? Du verkar vara en innovativ tjej, kul!

• Jennifer E

Håller med dig Amelia! Det är kul att experimentera lite, man kan hitta ngt riktigt kul ibland! Jag började onanera rätt sent i livet så jag upptäcker nya saker hela tiden faktiskt...

Är ändå lite impad av bussen!

• Jennifer E

Haha, låter som en riktig spionklädsel!

Ser jag ngn med lång poplinkappa som sitter ensam på bussen och myser så vet jag att det är du

Vet ej om jag kommer testa dock. Åker mest buss i innerstan i STHLM och de brukar vara rätt fulla. Får nog hitta på nån annan bra plats. Har du några roliga tips? Utomhus kanske är nice fast det vågar jag nog inte. Det är en sak att ha sex med sambon utomhus, prnsammare att bli påkommen ensam av nån okänd typ!

• Jennifer E

Monn, haha!

Har ej börjat med artikeln, vill ha löite mer material först och har mkt annat att göra tyvärr men som tur är har jag iaf ingen deadline!

Ska absolut försöka se till att ni får läsa den om den nånsin blir klar d.v.s.

Är fortfarande grymt impad av Amelias sköna fantasi, jag som tycker det är småspännande att göra det med gardinen uppdragen eller badrumsdörren öppen, haha!

• Jennifer E

Ja, duschen är bra, verkar populärt. Har hittat en del sidor på nätet där det har funnits diverse info = bra även om en del var "lite mer än jag ville veta"...

• Jennifer E

Vad innebär det? Att de ska kika på det och se om det går att publicera? Det verkade inte som det gick igenom... Du får "linda in" orden!

• Jennifer E

Ja, ibland undrar man varför de ploclar bort vissa inlägg. Har sett många som borde ha försvunnit men som fått vara kvar samtidigt som jag fått varningar för inlägg som i mina ögon varit rätt harmlösa. Har själv skrivit "värre" inlägg som fått vara kvar än de jag fått bortplockade. Men så är jag ju en flitig debattör...

• Jennifer E

Kul! En till busso*anist!

Svar på tråden Sjukt pinsam fråga...