tomgång
Nu har jag faktiskt inte skrivit här på länge, men det betyder tyvärr inte att allt är frid och fröjd. Jag och min sambo "pratade ut" om vårt förhållande för någon månad sen. Jag var redo att dra mig ur men han menade att han ville ha en chans till. Men jag tycker inte saker och ting blivit så jättemycket bättre. Visst, han har faktiskt inte kommit med sarkastiska kommentarer som får mig att känna mig dum bland andra - och det är ju bra... men man kan ju inte vara ihop med någon för att han inte är taskig mot en? Det måste ju finnas något mer... Vi bor ju ihop och vi är väl snälla mot varann men det känns som att vi aldrig riktigt ses. Vi bor ihop bara. Vi har inte haf 6 på en månad, vi gör sällan trevliga och roliga saker bara vi två utan hänger mest på när andra par ska göra något. När jag frågar honom om vad han tror om vår framtid säger han att "det funkar" men knappast att jag är det bästa som hänt honom eller att han tycker att det känns jättebra. Han har också sagt flera ggr att "någon gång måste man väl bestämma sig för om man ska satsa". Jag orkar bara inte vänta längre på att skaffa mig ett liv och en framtid med någon!