Inlägg från: skratt-maja |Visa alla inlägg
  • skratt-maja

BT-träff i Sthlm den 7 juni!

Även jag har varit på två tidgigare träffar här i stan' men skulle tycka det var trevligt att även träffa er! Ska kolla almenackan en extra gång innan jag säger til 100%, på återhörande!

• skratt-maja

Tyvärr så kommer inte jag! Lite mkt på att göra på jobbet för tillfället så ni får ´men jag kommer gärna med nästa gång vårt bröllop går av stapeln i maj nästa år så lite tid till fler träffar finns det! Hoppas att ni får mkt trevligt!

• skratt-maja

Låter bra att ni flaggar inför nästa träff för!
    Börjar få en massa fudneringar och idéer om olika saker så det vore kul att byta lite!! Så jag håller utkik!!!

• skratt-maja

tips om smink låter hur bra som helst, som jag svarade i en anna tråd så är det inte mitt starka område och jag funderar hur man ska göra på bröllopsdagen,ska man träna en massa innan och ändå oroa sig om det kommer att bli bra eller ska man lägga de hundralappar de tkostar att bli sminkad, för mig som inte har så stort förråd av smink tror jag att det kommer att gå på ett ut eftersom jag måste investera i en del saker som jag inte har om jag ska ha en make som ska sitta en hel dag...(å andra sidan har jag produkterna kvar efter bröllopet och kan gör amig fin senare)

Svar på tråden BT-träff i Sthlm den 7 juni!