• Elfva

    BT träff i Västerås?

    Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

    Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

    Kram

  • Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Elfva

    Agnelia

    Jag ska inte gifta mig förrän augusti -05 men vad gör väl det att det är en stund kvar. Kan ju vara kul att ha en bt träff iaf, även om vi inte kommit så långt i just vår planering. :)

    Så... förslag på datum någon? Kanske vänta till i juli då så att ammylan kan vara med? Eller ha en träff innan, och ytterligare en träff då? ;)

  • Elfva

    Hejsan

    Ok torsdagen den 17 juni fungerar för mig, fast jag jobbar alltid till 15.30 på torsdagar. Men varför inte en fika efter det... tidigast fyra snåret?

    Prinsessa, visst vill vi väl träffas, du hänger väl på? :)

    Annars ser det ut så här för mig:
    Jag kan nästan jämt om vi tittar framåt ett par veckor i tiden. Jobbar som längst till 17 och bara på vardagar. Jag är dock yoga instruktör varannan lördag på förmiddagen...

    Har semester v 29 - 32 och är bortrest halva v 29 t o m v 30 men annat än det så ska vi nog kunna få till en träff i juli också, om det fungerar för er andra vill säga.

    Men vad säger ni andra om den 17/6? Vi kan väl ha tråden öppen för fler förslag och ifall det är fler som vill hänga på och kolla i mitten på veckan hur läget ser ut och bestämma närmre då?

    Ha en härlig söndag, ut i solen med er! ;)

    Kram

  • Elfva

    Fungerar bra för mig efter kl 17 också :) Det finns ju flera fik som har öppet lite längre så vi ska nog kunna hitta något bra ställe att träffas på. Kul att vi blir några stycken.

    Vi kan väl fortsätta hålla tråden uppe och vid liv så att fler kan hänga på, och bestämma tid och plats lite närmre så småningom också.

    Kram

  • Elfva

    Tänkte på fikaställen...

    Typ Rost har väl öppet lite längre? Har de inte det? Ni vet dom där vid punkt... Brukar iofs vara rätt fullt med folk, men kanske inte en torsdagskväll... :)

    Hur är det med Waynes (sigma), stänger dom tidigt eller har de öppet lite längre? Nån som vet?

    Vad finns det mer då... gränden förstås, de har väl öppet lite längre iaf.

    Nån som har något annat förslag?

  • Elfva

    Självklart är du välkommen madikken. :) Det gör väl inget att du snart ska gifta dig, desto fler tips har du till oss andra ;)
    Också redan gifta västeråsare är välkomna. The more the merrier. :)

    Jag röstar nästa på Kalle på spången som ställe tror jag, har nästan aldrig varit där (är ingen infödd västeråsare) men det verkar mysigt och trevligt och kanske kan passa ett sällskap som vårat. :) Vad tycker ni andra? Systrarna är ju också bra, smaskigt kaffebröd iaf. :)

    Men tumme upp för Kalle på spången från mig iaf. :)

    Vilka kommer med då? Det lär väl bli vid fem snåret...
    på torsdag...

  • Elfva

    kalle denna gång och systrarna nästa låter som en bra idé så då säger vi så tycker jag och så undrar vi så här istället ...

    Vilka kommer till Kalle på spången nu på torsdag (17/6) kl 17.00?

    Jag
    Agnelia + kompis

    vilka fler?

  • Elfva

    Morrn morrn

    Vi kan väl träffas utanför Kalle. Det tycker jag låter bra.

    Mig känner ni igen på beige linnebyxor, och har jag jacka så är det en i mörkare denim skepparmodell.... Hår ner till axlarna, lite ljusa slingor.

    syns ikväll tjejer! :)

    Och jag är inte infödd västeråsare, kommer också från en grannkommun och hamnade här under ja, jag vet inte, lite omständigheter gjorde att vi hamnade här, det kan ni få veta mer om ikväll.

    Kram

  • Elfva

    mimerkort, jag har mimerkort nånstans.., *börja leta*

    Kom nyss hem från jobbet. Kul att vi verkar bli några stycken. :) Trevligt att ni tar med er era småttingar. Själv har jag inga barn än, men men, det kommer väl får man hoppas. Jag jobbar som förskollärare så jag är himla förtjust i barn. :)

    Om jag inte har mina linnebyxor, så har jag kanske jeans... samma jacka blir det iaf. (mörk denim, skeppar modell)

  • Elfva

    Tack för senast tjejer! :)

    Det här får vi verkligen göra om :) Och om det är fler som vill hänga på så är ni givetvis varmt välkomna.

    Nu ska jag äta frukost, snart hägrar en dag på jobbet....

Svar på tråden BT träff i Västerås?