• Brud76

BT träff i Västerås?

Ja det hoppas jag med. Hoppas att jag hittar till Djäkneberget.

• Brud76

Hej allihopa,

Kan tyvärr inte komma på träffen imorgon båda mina barn ligger med 39 graders feber och ögoninflammation. Hoppas att jag kan komma på nästa träff, ha det så kul imorgon.

• Brud76

Torsdag nästa vecka låter bra, så nu får vi hoppas att ungarna håller sig friska. Gärna så sent som möjligt.

• Brud76

Picnic låter jätte bra, enligt tidningen ska det vara fint hela veckan. Mina barn kommer att vara hemma.

Agnelia,

Kul att du kommer den 21 aug. med emrika, ta med något gott att dricka.

• Brud76

Det blir bra, jag åker med emrika eller emrika med mig

• Brud76

Va kul att du också tycker att idoo verkar vara bra.

Mitt paket pris blev 7200 kr

*Min bukett + 2 tärnor
    *Brudfrisyr
    *brud makup
    *Hår & smink för tärnor
    *Mina naglar

Jag tycker att det var ett bra pris, jag ska strunta i naglarna och då blir det lite billigare.

En träff snart igen hoppas jag.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Brud76

feb05,

Nej men jag kan kolla runt lite när jag får tid.

• Brud76

feb05

Det står att dom finns i hela sverige så ring runt och kolla både i v-ås och e-tuna

• Brud76

Torsdag den 2/9 låter bra att ha en träff...

• Brud76

Jag kan inta den 26:e sambon fyllet dagen efter så måste baka och min kompis fyller den 26:e

• Brud76

Hej allihoppa, har inte haft tid att vara ute på ett tag. Som det ser ut nu så kan jag på torsdag men måste ha vägbeskrivning till Elfva.

Brud aug 2005
    Vad roligt att du också valde "du vet vilka" till smink osv. Jag ska dit imorgon och skriva kontrakt.

Jag har hört att det är många företag som har fått hem brev pga att man rekomenderar eller skriver deras namn på forumet, då har dom fått hem brev där det står att dom inte får göra reklam för sitt företag.

• Brud76

Nej, inte allergisk. Jag trodde man fick berätta om man hade ett bra ställe. Beatrice sa att hon hade fått hem ett brev till sig från bt(Patrik)

• Brud76

Har väll inte fattat reglerna antar jag, Har också skrivit att "de" verkar vara bra men kännde mig jätte dum när jag fick höra detta för man vill ju inte sätta "de" i klämm för att jag/vi tycket att några verkar vara bra och skrev detta.

• Brud76

Hej, har inte fått vägbeskrivning men vill gärna ha en.
    Knytis låter bra, fika el. middag?

Svar på tråden BT träff i Västerås?