BT träff i Västerås?
Torsdag nästa vecka passar bra för mig, slutar jobba 15.30 så de måste bli efter fyra isåfall. :)
Hjälp, nästa vecka är semestern redan slut!
Ha det bra tjejer
Torsdag nästa vecka passar bra för mig, slutar jobba 15.30 så de måste bli efter fyra isåfall. :)
Hjälp, nästa vecka är semestern redan slut!
Ha det bra tjejer
Hej brud aug 2005
Jag ska gifta mig i augusti 2005 :)
Det lutar åt den 13/8, men det är inte säkert ännu, har inte bokat kyrka än, tidigast i sept får man boka vår kyrka... vi ska gifta oss i Sthlm. :)
Ha det bra!
morrn morrn tjejer
ni kommer väl på torsdag? :)
åååh vad mysigt med picnic :)
vasa parken eller djäkneberget gör detsamma för min del. :)
morrn morrn :)
aha är det det där som är vindarnas grotta. :) *ingen koll* men jag har bara bott här i tre år så jag skyller på det... Bra att du tog med länken agnelia. :)
och agnelia, du kom ihåg rätt om mig, fast jag har hunnit fyllt trettio nu... *gulp*
ha det gott tjejer! ses imorrn :)
Ses snart i vasa parken, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig ännu, har ingen ork till att fixa pasta sallad så det blir nog fika för min del. :)
Hallojsan tjejer
Tack för senast :)
Det var urtrevligt, om än lite kallt på slutet ;) Nästa gång får vi vara inne. :)
Brud Aug 2005
Jag tränar på feelgood, jag jobbar där som yoga instruktör t o m :)
Så om du vill kan ju vi ta sällskap nån gång. :) Vi kommer börja med pilates i höst, vilket jag är himla nyfiken på.... annars så finns ju en massa andra pass, och ett bra gym också för den som gillar att lyfta skrot. :)
Näe nu ska jag äta frukost, ska iväg till sthlm idag en sväng, flyguppvisning på tullinge.
Ha det gott!
Hej allihop
Den 2/9 borde fungera jättebra för mig! :)
Och vi kan gärna vara här hemma om ni vill, endera kan jag baka något eller så kan vi väl laga mat ihop?! Det är ju alltid trevligt. :)
Ska ta och fixa lite kvällsmat nu, är vråååålhungrig. :)
Ha det bra!
Ehms vet att några undrar var jag bor, men jag vill inte skriva ut det här, men det är centralt som sagt. Kan skicka mer info över mailen senare när vi bestämt oss mer definitivt. :)
Jag är kvar här på BT och läser iaf, hinner inte alltid skriva så mycket.
Har fått mailet också och svarat agnelia att det går jättebra att träffas hemma hos mig. :)
Ha det! *rusa iväg till jobbet*
God middag
Jag slutar kl 15.30, så inte före fyra iaf. :)
Hur gör vi? Lagar vi mat (sallad är ju gesvint) ? Eller ska vi fika?
Vad tycker ni?
morrn morrn
igår var det en mastodont dag för mig, började 6.30 jobbade till 13, hade möte mellan 13 och 16.30 och sen hade vi föräldramöte från 17.30 till 20.30 igår... Gissa om man var trött när man kom hem. ;)
Tänkte bara kolla om alla hittar?
Kl 18 och matknytis låter fin fint för mig,
Ha det bra!
OJ OJ!!!
Ser nu att Agnelia lämnat fel adress. Fick ju inget sånt mail själv, men ser nu på ett reply i ett mail att det står en gammal adress där. Skickar ett mail till alla som jag vet adressen till med den korrekta adressen, och hoppas att om jag missat någons adress att någon av er andra är välig nog och underrättar dem!
Ha det!
japp syns ikväll. :)