• Elfva

BT träff i Västerås?

Tänkte höra mig för om det är någon som är intresserad av att dra igång lite BT träffar här i Västerås. Lite fika, lite skvaller, utbyte av tips och idéer och sånt... hur låter det?

Hör av er hit till tråden om ni är intresserade så kanske vi kan hitta på något. :)

Kram

• Svar på tråden BT träff i Västerås?
  • Brud aug 2005

Undra om man kan lyckas bjuda med sig själv på något sätt dit :) Skulle vara kul att träffa lite västeråsare (som till och med går i samma tankar som jag...)

• agnelia

Säg bara till här om ni tror att ni kan komma!

• feb05

Jag kommer gärna! Varför inte prova i alla fall...då får man ju dessutom prata om det som upptar det mesta av ens tid just nu, utan att någon tycker att det är tråkigt!

18 passar mig fint...vi kanske ska gå nånstans där man kan både äta och fika beroende på vad man känner för...men där det ändå är rätt lugnt..kan ju vara lämpligt att ringa i förväg och kolla om de kan reserva en hörna...

Mina favoriter är:

Café Gränden
    Kalle på Spången
    Tabasco

• agnelia

Kalle på spången har vi varit på förut, väldigt trevligt! Tips!10 % rabatt på menyn om man har Mimerkortet.

Sist var vi på Djäkneberget och hade egen fika med oss, jättetrevligt även om man blir lite väderberoende...

• agnelia

BTträff nr 4, torsdag nästa vecka.
    Tid kl 18?
    Plats bestäms senare...

Kan komma:
    agnelia
    emrika
    Elfva
    Brud76
    feb05
    Brud aug 2005

Några fler som vill/kan komma?

• Brud aug 2005

Agnelia
    ska bli jätte kul att få komma på en träff... ska verkligen försöka komma på torsdag!

• sara.k

gifter mig nu i övermorgon, om jag är hemma så kommer jag, agnelia du har ju mitt mb.nummer så du kanske kan sms:a plats & tid till mig??

• Brud aug 2005

I övermorgon????
    Lycka till!!!! Hoppas att du får en underbar dag!

• agnelia

Ja, vi hörs Sara.k!

Önskar er en underbar dag!!!

Svar på tråden BT träff i Västerås?