• feb05

BT träff i Västerås?

Ska iväg till Hökåsen och prova klänning idag ja...

• feb05

Godmorgon tjejer!
    Vet ni vad...jag tror att jag har hittat en klänning i Hökåsen...den behöver visserligen sys om lite, bland annat ska rosa rosor bytas mot röda och ärmar ska tas bort...men den är fin. Inte alls den stil jag trodde att jag skulle vilja ha dock, men ibland blir man förvånad...väntar nu på att få bilder på klänningen via mailen...

• feb05

Så fort jag har fått korten kan jag skicka vidare dem...har i alla fall ringt och påminnt, så att hon kan skicka dem innan helgen. Får se när jag får dem...

• feb05

Nu har jag pratat med henne...får bilderna imorgon. Ska även dit på lördag igen och prova med mamma!

Jag ska köpa klänningen - det blir 2500 kr + det extra materialet som jag ska köpa till. Arbetskostnaden ingår.

Ja, hon var JÄTTETREVLIG ! Synd att hon ska lägga av med brudklänningar...

Känns som en stor tung sten har lyfts av mina axlar i alla fall...

• feb05

Kanske är det när man minst anar det som man hittar saker...när man liksom bara åker för att kolla lite...

• feb05

Har fått bild - dock ej lika bra som i verkligheten. Avvaktar med att skicka ut den...
    Ska vara gräsänka ikväll...usch vad tomt det känns!

• feb05

Det skulle jag aldrig stå ut med...då går man ju sönder av saknad...

• feb05

Tänkte inte på det...måste kolla när jag kommer hem
    Nu har jag bestämt mig för klänning. Hade med mamma som smakråd i lördags. Och i söndags provad m2b ut lite kläder...blir så fint så

• feb05

Mina föräldrar kommer troligen att låna ut kläder till m2b...om han väljer frack vill säga...

Vi var inte på valsen - tyckte det var lite för tidigt inför bröllopet. Men jag fick veta att det i regel är 1-3 par per gång...

Svar på tråden BT träff i Västerås?