Inlägg från: Brud aug 2005 |Visa alla inlägg
  • Brud aug 2005

BT träff i Västerås?

Ja, det lät ju som en bra idé.... det är lite kyligt ute...

• Brud aug 2005

ibland är min svärmor för gullig. Idag när jag gick och satt mig på busshållplatsen (lagom trött efter 11 timmars arbete) så kommer svärmor runt hörnet och sa att hon hade kommit för att köra hem mig. Hon tyckte så synd om mig som hade jobbat hela dagen och sen skulle behöva ta 2 bussar hem!!! Sådant värmer verkligen!!!

• Brud aug 2005

Grattis sara.k!!!!
    Jag såg också bröllopsannonsen. Får man fråga vad det kostar att lägga in en sådan stor annons i färg?

Feb05, jag kanske var jag värd det :)
    Vart är det huset ligger? Hur har de tidigare varit?

• Brud aug 2005

Har ni hittat något som ni har varit tillräckligt intresserad av för att buda?

• Brud aug 2005

670 var ju inte så farligt....men 1200 lät ju dyrt :( Har inte läst tidningen än, men jag har fika om 20 mni så jag läser då!!!

Sara.k jobbar du på DT/FT?

• Brud aug 2005

Jag har jobbat där.... och min karl jobbar fortfarande där... Hörde rykten om att du jobbade där. Och när jag såg annonsen så kände jag igen från från när jag har varit och hälsat på :)

• Brud aug 2005

Ja vem vet.... jag kanske kommer förbi någon fredag....

• Brud aug 2005

feb05.
    Det är Jan-Erik Fogström från konsultfirman Håll Sverige Rent som håller i kursen hos dig :)

• Brud aug 2005

Godmorgon!!!
    Jo, livet leker :)
    Har jobbat sen 07.00!!!! Ska iväg till I doo idag och skriva kontrakt. Måste tyvärr betala hälften redan idag (ca 2500kr!!!)

• Brud aug 2005

förresten tjejer.....blir det någon BT träff den 2/9?

Svar på tråden BT träff i Västerås?