Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005
Startar en ny tråd här för oss som bor i Sthlm å som ska gifta sig i aug nästa år..
Vore kul att ha kontakt med några andra om det finns nåra?
Startar en ny tråd här för oss som bor i Sthlm å som ska gifta sig i aug nästa år..
Vore kul att ha kontakt med några andra om det finns nåra?
Jaa..det är ju inte så långt emellan så..varsogod..
flyttar upp..
Ingen mer från Sthlm som gifter sig i aug nästa år?
flyttar upp en liten sväng för att fler ska se..
Vi har knappt gjort nånting..Eftersom vi inte vet vilken budget vi kommer kunna gå efter än så känns det lite svårt..
Men vi ska ta tag i det..
Det enda vi gjort e bestämt datum,pratat lite löst om platser, å festen,hur den ska va, å hur många vi ska bjuda å så..
Paulaa:
Vart har du tittat på lokal? När gifter du dig,vilket datum?
Paulaa:
Okej..Jag vet inte riktigt..jag har bara kikat igenom massa förslag som jag fått här, men kuverten e lite för dyra..
Vi är väl typ ute efter ett litet å billigt bröllop..Tänkte bjuda familjerna å dom närmaste vännerna...
Ni då?
Paulaa:
Okej...om du vill får du gärna hojta till om du hittar nåt ( tar gärna emot tips om ställen som du tittat på men inte fastnat för) Har räknat lite löst å det blir väl runt en 30-40 pers..
Vilket datum gifter ni er?
Paulaa:
Vi bor åxå på södra sidan..
i Hallunda..
Midvintertös:
Just tusan, det har jag helt glömt bort..förlåt..
Ska kolla det strax..
Midvintertös:
Kikade lite på deras hemsida å kollade på menyerna..Verkar dom bara har "styckpris" på allting, inga kuvert?
www.lidavardshus.se/
Mvt:
Jaha..okej..vet du vad priserna ligger på då kanske?
Nej just det..läste i min andra tråd att du inte hade fått veta vad bröllopspriserna låg på än..
*sorry*
Maya:
Din med? Min sambo e likadan..Igår när jag försökte få han att engagera sig lite å prata om plats å allt, så babblade han bara om varför vi måste bestämma sånt NUUUUU...det är ju ett helt ÅÅÅÅÅÅR kvar..*mmm..*