• LMK

Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005

Hejsan alla brudar! Jag hänger på här med. Gifter mig den 20 augusti 2005 & planerar för fullt! Vi har precis som "Veronika" bokat kyrka samt avgiften för festlokalen. Känns skönt att ha det klart så man kan koncentrera sig på allt annat.
    Har även bokat tid för hår & smink för mig & tärnan.
    Just nu klurar vi på idéer till inbjudningskorten som vi tänker göra själva.
    Har ni några bra & roliga tips att dela med er?

• LMK

_Sommarbrud_:
    Färgtemat blir blått, guld & beige el. pärlemor. Det beror på vad vi hittar för papper etc.
    Kikar just nu på olika stämplar till framsidorna. Himlans smidigt verkar det!

Lyckliga Cecilia:
    Festen skall vi ha på Aquaria Vattenmuséeum. De har en fantastisk lokal med glasveranda ut mot vattnet. Det bästa av allt är att man får ta med sig all dryck själv!
    Vilken billig tårta!! Vart hittade du den? Jag har en kompis som är en fantastisk tårtbakare & dekoratör- så hon är bokad!
    Vi har däremot inte bestämt oss vad som skall vara i. Smarrigt skall det däremot vara!

// LMK

• LMK

Lyckliga Cecilia:
    Jag håller med dig om att 500:- är lite saftigt för maten. Men vi unnar oss det då vi kan handla all dryck billigt hos grann-länderna
    Vi letade & letade innan vi hittade detta. Många lokaler måste man hyra in serveringspersonal etc. & det blir oxå ganska dyrt om man inte känner några väl utvalda personer...

Annorlunda Catering har oxå som koncept att man får ta med egen dryck, men de har ganska höga lokalkostnader. Du kan ju alltid kolla på hemsidan om matpriserna funkar.

Tjohopp // LMK

Svar på tråden Vi från Sthlm som gifter oss i aug 2005