Midvintertös: Vet inte med båtfärden, det är min blivande som har fixat, men lovar att kolla upp det och återkomma.
Jeppson: Visst var det 13/8 2005 eller var det 2004? Kunde inte se klänningen, tyvärr, men tärnklänningarna var verkligen fina, gillar stilen, vi har funderat på ett färgtema med vitt, champagne, grönt och silver eller ev guld. Tack för tipset om brudkällan, jag har nästan kännt lite ångest över att gå till en butik, då jag säkert lätt kommer att känna mig tvingad att köpa nåt i den affär jag provat om jag har stått och provat i 2-3 timmar, hihi, ibland är jag nog lite omständig när det kommer till att prova kläder.
Det låter verkligen jättefint det där med att "sy" inbjudningskorten, måste prova, kanske stjäl din idé!
Min blivande kommer ialla fall att bära frockcoat, vilket var min idé tycker att det är såååå snyggt, vi har kommit överens om mörk kostym på gästerna då vi först hade tänkt ha frackbröllop men insåg att de flesta antagligen skulle behöva hyra frack. Nästan alla har ju iaf en mörk kostym hängandes, frack innebär ju också lite upptill och mycket nedtill på damerna vilket alla kanske inte heller har hängandes hemma i garderoben.
Jag tycker inte alls du är galen själv tycker jag det är så himla kul att planera, vilket min blivande också tycker, tack gode gud för det! Iofs tror han att jag har blivit besatt av bröllopstorget och alla trådar och diskussioner! Han sa att om han vaknar på natten och jag inte ligger brevid så vet han vart han skall leta! VID DATORN!!