• jenniefredriksson

    BT-träff helsingborg

    Hej alla! Tänkte att vi ska träffas nästa vecka. Jag och siouxie kan alla dagar utom fredag så kom med förslag.

  • Svar på tråden BT-träff helsingborg
  • Valentine

    Det e vel bara att fråga:) Skriv ner en lista på dom som tackat ja. Men du...e det nu på onsdag i veckan eller nästa?

  • jenniefredriksson

    Det är nu på onsdag den 30 juni hoppas du kan då..

  • Valentine

    Jupp perfekt! Ska bli jättekul:)

  • blivande fru olsson

    jag kommer!! 1600. heter det ebbas fik?
    Valentine: vad bra att din dotter oxå följer med för jag har med min hon e lite äldre men... hon e 20 månader..

  • blivande fru olsson

    om det inte e det hur hittar man dit?

  • siouxie

    blivande fru olsson
    hittar du till gastro? då kanske vi kan hämta upp där?!

    Hur känna igen varann!? kan försöka vara på plats några minuter innan 4 utanför gastro då, så håll utkik efter en storväxt flicka med långt svart hår o svarta kläder så hittar ni säkert mej iaf :)

  • Valentine

    blivande fru olsson: Ok..jag kanske tar med henne då. Alltid roligt att möta nya kompisar:) Jag tror inte det e Ebbas fik...utan tror dom menar "Cafe Annorlunda". Bakom mariakyrkan, till höger.

  • jenniefredriksson

    Det är "Cafe Annorlunda" tack kom inte på det.. det ska bli roligt
    Då blir det
    jag,siouxie, Valentine,blivande fru olsson, Andrietta och Satine. skrik till om jag glömt nån. då ses vi imorgon :)

  • blivande fru olsson

    nu vet jag var det e någonstans..

  • Valentine

    Jag kanske tar med min kompis Maria, som oxo gifter sig den 3. Juli i Mariakyrkan. Skulle jag inte dyka upp e det för att jag blir hippad!!!

Svar på tråden BT-träff helsingborg