Inlägg från: Browneyed Girl |Visa alla inlägg
  • Browneyed Girl

Bröllopstorget - Biverkningar!

Själv har jag råkat ut för något av det värsta som kan hända: Datorhaveri!!!
    Fel på moderkortet mm. så vi fick skicka iväg hela datorn en hel vecka på reparation SÅ KOM INTE OCH SNACKA MED MEJ OM BIVERKNINGAR!!! BT-abstinensen har varit oerhörd; svettningar, darrningar, okontrollerade vredesutbrott varvat med patetiska snyftanfall och vansinnesskratt.
    Förföljelsemani, hallucinationer och fobier. Men idag fick vi äntligen tillbaka datorn, så nu känner jag en frid, en ro, en harmoni, en balans i tillvaron som bara BT kan ge.
    Browneyed Girl is back in town, liksom...

• Browneyed Girl

Herregud isis, hur överlevde du?
    Du borde skriva en bok om denna traumatiska upplevelse eller va med i nyhetsmorgon eller vad som helst...
    Och jag som trodde det var synd om mej, där ser man att det finns alltid dom som har haft det värre!!!! Du har all min respekt och deltagande.Kram kram

• Browneyed Girl

Det roligaste inlägget på senare tid måste väl ändå vara "Silikonbimbo"!
    Rekommenderas mot depressioner, nedstämdhet, pms och allmän tristess.

• Browneyed Girl

Beroendet kommer smygande.
    När man upptäcker BT sitter man först och surfar lite utifrån startsidan, kollar lite snygga brudklänningar, buketter och ringar... Sen hittar man FORUMET, detta hemska påfund som börjar så oskyldigt med att man läser lite på måfå bland trådarna. Plötsligt ser man en tråd som engagerar en ordentligt, man känner att här skulle jag kunna ha ett och annat att kommentera... Så man registrerar sig, kommer på en (i ens egna ögon ) fyndig signatur, och så har BT oss i sitt våld.
    Om man, som i mitt fall, upptäcker BT när bröllopsplanerna precis kommit igång är det extra illa.
    Först läser man och kommenterar alla inlägg angående inbjudningskort och budget. Sen handlar det om klänning, bukett och ring. När det är fixat börjar man leta bland festlokal- och festtrådarna. Sen diskuterar man menyer, tårtor och välkomstdrinkar. Därefter psalmer, solosånger, kyrkoprogram, festprogram, brudfölje, osv osv i all oändlighet. Och däremellan lite saftiga debatter om allt möjligt.
    Det är ju HELT SJUKT!!!!
    Just nu är jag inne i festprogramstadiet, har börjat snegla lite på möhippetrådarna och märker att jag alltsomoftast hamnar på de nygiftas berättelser.
    Var befinner ni andra er mestadels för tillfället?

• Browneyed Girl

Jag hör inte till de lyckligt lottade (?) som kan surfa på jobbet, men jag kommer på mig själv med att då och då under dagens lopp gå och fila på nåt inlägg att skriva på kvällen, eller reta upp mig på nåns åsikter här på BT så jag nästan får hjärtklappning. Det är skrämmande!
    Snälla, hjälp!
    Att göra alla inbjudningskkorten till bröllopet hade gått 10 gånger så snabbt om jag inte ägnat så många timmar åt att sitta här och surfa....
    Men å andra sidan var det ju här jag hittade idéerna till de jättefina och personliga inbjudningskorten.
    Ni ser, tom nu försvarar jag BT-beroendet, jag måste vara bortom all räddning....

• Browneyed Girl

Å vilken underbar bön, Brudzilla!
    Det känns redan bättre!
    Tänk om vi skulle börja med nåt sektliknande kännetecken också, typ det röda Kabbalah-bandet. Så skulle vi alla känna igen varann på stan och skapa BT-fria tempel...

• Browneyed Girl

moooogn, du är ju värre däran än jag!

Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!