Inlägg från: Carmencita |Visa alla inlägg
  • Carmencita

Bröllopstorget - Biverkningar!

Hej, jag heter Carmen och är BT-beroende!

Fasen vad roliga ni är Men skämt åsido, det har blivit lite väl mycket surfande på den här sajten de sista veckorna för min del... Mitt liv i övrigt består mest av kaos just nu, och eftersom jag har slutat röka och försöker hålla mig från godis (allt enligt bantningsinläggen), är BT det enda som stillar min oro... (håller på och förbereder utlandsflytt)

Förresten blir jag också avis på uggletråden, ni verkar ha så kul därinne, hoho, får man vara med och leka???

• Carmencita

Tralalalalalala *glad* !!!

Har sedan några veckor varit lite orolig för hur det ska gå med BT:andet i synnerhet och surfandet i allmänhet under tiden kring vår flytt ner till Tyskland.

Min blivande ringde just och berättade att han har ordnat med bredband nere i Tyskland så att vi har uppkoppling redan tre dagar efter att flyttlasset anlänt!

Puh! Var lite orolig där ett tag....

Nu blir det bara en vecka utan bredband i Sverige (men då är väl hela lägenheten upp och ned och förhoppningsvis ska jag kunna sysselsätt mig med annat, fast det finns ju modem förstås ). Sen blir det tre dagar i Tyskland helt utan, fast det inbegriper ju tiden när flyttlasset anländer. Det borde jag väl fixa (tänker på Krich inlägg ovan ang abstinens och återställare...) vilka problem man har!

• Carmencita

Tjapp, då var man inne på BT för typ sjunde gången idag. Det är ju meningen att jag ska städa egentligen, imorgon kommer sambon hem efter tjänsteresa, och det ligger drivor med grejor överallt... Menmen, det är ju en annan dag imorgon, kan ju städa då istället Allvarligt talat, måste börja tänka på att jag har annat att göra också :-O

• Carmencita

Jag ska inte sitta på BT
    Jag ska sy gardiner
    Jag ska inte sitta på BT
    Jag ska sy gardiner
    Jag ska inte sitta på BT
    Jag ska sy gardiner
    Jag ska inte sitta på BT
    Jag ska sy gardiner

• Carmencita

Nähä, det hjälpte inte

Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!