• Olsson

Festlokal i Malmö, brådis!!!!

Malte,
    Jag har hört en del om lokalerna på Gamla Väster. Jag vet att de är renoverade och de lär vara jättefina. Men jag undrar om du kmmer ihåg hur det såg ut utanför? Finns det någon gård som gästerna kan inta välkomstdrink eller måste detta ske inomhus? Jag är lite rädd för att det ska kännas som att man går in i ett bostadshus.. Vet du något om hur länge man får hålla på? finns inget tråkigare än fester som måste ta slut klockan ett..
    Tack för hjälpen!

• Olsson

Vi var på Katrinetorpsgården och tittade igår. Det var verkligen jättefint! Man har festen på ett loft, lite mindre glamouröst i och för sig. Träbalkar och trägolv men vi gillade det. Problemet är bara att det inte är så stort. Tjejen sa att de haft ett bröllop i lördags och de var strax över 60 pers. Som vi räknar i dag blir vi runt 70 om alla tackar ja (det vet man ju inte eftersom bröllopet är nästa år). Är det någon som varit så pass många där? Elelr någon som varit där på bröllop överhuvudtaget och har något att jämföra med? Vi tänkte dessutom ha levande musik på festen. Får man plats och dansa?
    Många frågor men jag hoppas någon kan hjälpa mig!

Svar på tråden Festlokal i Malmö, brådis!!!!