• EmmaPemma

"Fånigt kändisproblem"?

svårt, jag känner inga kändisar och jag är totalt ointresserade av dem som "kändisar". Så jag tror nog att det finns mnsk därute som kan vara lika intresserade av dig som av din pojkvän - det gäller väl bara att hitta dem!

Hur är det med "gamla" kompisar som du hade innan du träffade honom? Bryr de sig bara om hans kändisskap?
    Det kanske är smart att inte berätta om honom för nya kontakter innan du lärt känna dem ordentligt och vet att de vill umgås med dig för din egen skull.

• EmmaPemma

Undra:
    du kanske kan försöka gå ut och göra saker "ensam" utan honom. Gå till gymet eller kanske ngn förening/aktivitet som du är intresserad av.
    Har din pojkvän inte några kompisar som har flickvänner som redan har vant sig vid hans kändisskap och inte bryr sig så mkt om det? Isf kanske du kan umgås med ngn av dem?

Lycka till i alla fall!

• EmmaPemma

Undra:
    det är lite knepigt eftersom man inte vet "hur" känd din kille är? (men jag förstår naturligtvis varför du inte skriver ut det på ett allmänt forum ).

Men är det säkert att han kommer vara känd resten av livet? Är han en doku-såpakändis/såpakändis så brukar det ju lägga sig rätt snabbt.
    Men om det är en super-super kändis så förstår jag att det kan kännas mer tungt! Men självklart skall det inte behöva göra det - du är ju lika viktig och unik som alla andra. Dina föräldrar/släkt och ursprungliga vänner kommer väl alltid sätta dig som frontfiguren?! Försök att tänka på att kändisskap faktiskt inte alltid medför positiva saker (nu låter jag som en riktig moraltant, och jag förstår att du vet mkt mer om kändissksapet än jag gör).

Men jag vill bara säga att vi är många som inte alls bryr oss om kändisskap, och när det kommer till djupare relaioner/umgängen så kommer inte kändisskapet komma i första hand - utan de kommer även se till Dig för den du är!

Kram och STORT lycka till!

Svar på tråden "Fånigt kändisproblem"?