Inlägg från: MsKingston |Visa alla inlägg
  • MsKingston

En till tros-tråd!!!

Jaha, jag trodde du ville prata om Trosor !!

Men för att försöka säga nåt vettigt så tycker jag som Dea, att det är anti-feministiskt att hata män. Män är ju det underbaraste som finns

Däremot tycker jag att de personer (tyvärr oftast män) som tillåter att lönediskrimineringen o liknande finns borde gå en "uppdateringskurs" och inse att kvinnor är värda lika behandling. (om inte bättre för att ge igen efter alla dessa år) hahahaaa

• MsKingston

Jaha, så vi SKA prata om trosor nu då

Ja, då kan jag oxå erkänna att jag är fast i String-träsket. Och vill försvara det med att jag inte tycker det är snyggt med vanliga trosor till tighta byxor. Ser ut som om jag har 4 skinkor då jue.

Men smaken är ju som baken hahaha

• MsKingston

Hahahaaa, ja smaklökarna är väl 4 ...

• MsKingston

Min partner gillar att "upptäcka" att jag inte har några trosor alls under byxorna/kjolen. Han går igång stenhårt på det.

Annars funkar väl vilka trosor som helst, dom ska ju förhoppningsvis av ändå

• MsKingston

EmmaPemma.

Hahahaaa, 4 rumpor *f'låt*

Jag tycker ändå man ser troslinjen oavsett storlek på vanliga trosor, men det är ju när byxorna är tunna, släta o tighta som sagt. Och jag lyckas aldrig få dom att stanna där dom ska, dom envisas med att bete sig som string.

Men boxers använde jag mycket förut, vet inte varför jag slutade med det, dom är ju hur sköna som helst. Hmmm...blir nog en del trosshopping i helgen.

• MsKingston

EmmaPemma.

Jag tror nog ingen annan stör sig på din troslinje. Ingen (förutom hon i spegeln) skulle säkert störa sig på min heller hahahahaaa

• MsKingston

EmmaPemma

Jag rekommenderar en lång kjol isf

Svar på tråden En till tros-tråd!!!