• EmmaPemma

En till tros-tråd!!!

jag trodde också att det skulle pratas om trosor .
    det räcker nog med religion/tro/livsåskådning för mig på ett litet tag (men jag återkommer säkert i denna tråd senare).

Kanske startar en tros-tråd som handlar om trosor så länge .

• EmmaPemma

Men nu kan jag ju stanna här eftersom det börjar bli ganska "trosigt" här *fniss*.

Jag föredrar boxer (ganska låga i midjan) - jag tycker det är såååå snyggt. Om jag vore kille skulle jag nog tända på det .
    Tidigare hade jag bara string, men jag börjar tröttna på det - tycker nästan det ser lite "äckligt" ut. Men använder det ändå eftersom jag har c:a 50 par.
    Vanliga "tanttrosor" kan vara helt okej om de inte är för "tantiga" .

Min sambo tycker det är viktigast att trosorna har fin färg och att de sitter bra än att det är en specifik sort. Vet faktiskt inte riktigt vad han gillar, men det brukar nog vara dem med mkt färger och glitter på .
    Jag tycker det är kul när jag får beröm av honom, men jag bryr mig mest om vad jag själv tycker (som vanligt).

• EmmaPemma

MsKinsgston:
    ett hett tips om du får 4 "rumpor" i vanliga trosor är att testa en större storlek eller boxer (där blir det klart snyggast övergång tycker jag ).

Men gillar man string och tycker det är skönt skall man självklart ha det!

• EmmaPemma

MsKingston:
    jag förstår .

Jag har inte så stora problem med troslinjen, stör mig inte alls på den - men det kanske alla som ser mig gör .

Boxer é bäst, men lite svårt att hitta snygga.... .
    H&M tycker jag har fina i bomull, men på Lindex och de andra affärerna är det dåligt utbud *suck*.

• EmmaPemma

Ellte:
    bra tips, jag skall kolla på Lindex efter boxer.

• EmmaPemma

Anci:
    jag tycker jeans skaver om man inte har ngt under (och man vill ju inte riskera att få skavsår på så viktiga kroppsdelar ).

Med kjol och mjukare byxor däremot kanske man borde testa att gå utan ngn gång?

• EmmaPemma

MsKingston:
    ja . Eller en som är väldigt tajt så den inte flyger upp.

Svar på tråden En till tros-tråd!!!