Augusti 2005
Som jag skrev tidigare ien annan tråd.. Vi ska oxå gifta oss i augusti, först tänkte vi 3 september, men vi har ändrat oss.
Men vi gifter oss på Sveriges framsida: Götet ;)
Skojade bara.. ;)
Som jag skrev tidigare ien annan tråd.. Vi ska oxå gifta oss i augusti, först tänkte vi 3 september, men vi har ändrat oss.
Men vi gifter oss på Sveriges framsida: Götet ;)
Skojade bara.. ;)
Förmodligen blir 27 augusti eller 3 september - för tillfället lutar det åt 27:e.
_sommarbrud_
Vart gifter Ni er? Har ni bokat kyrka än?
Vi har inte planerat så mycket än, jag läser här inne på BT och samlar lite kul ideer bla till program och inbjudningar.
Vi har inte betämt kyrka än och jag känner mig nästan lite stressad. M2B tycker inte det är någon fara, men eftersom vi bor i Göteborg inbillar jag mig att man inte kan välja tid och kyrka om man är för sent ute...
Klänning osv har jag kikat lite på bla på Bridesave.com - de har rätt schyssta priser, fast jag har inte bestämt mig om jag ska köpa, hyra eller sy upp en klänning.. Men jag har tid på mig!
Lycka till alla i planerandet!
Nu har vi kommit lite längre i planerandet!
Ska förmodligen sy upp en klänning istället - m2b´s arbetskompis ska åka till Thailand i höst och jag tänkte skicka sändebud med dem. ;)
Också har vi bestämt oss för den 27 augusti, så nu ska vi boka lokalen och så får vi leta och bestämma oss för vilken kyrka vi ska ha!
Jo, men förhoppningsvis får vi ihop till vad vi behöver. Annars får man prioritera om, allt kanske inte är så viktigt... Vi får lite bidrag oxå..
Men jag tror på det som många skrivit tidigare att planera och sprida ut kostnaderna. Jag ska nog snart köpa stämplar och papper till inbjudningskort, program mm...
Jättekul!!!!!!!