• _Sommarbrud_

    Augusti 2005

    Var håller ni hus tjejer?

    Själv är det planerat att jag ska gifta mig den 26 aug nästa år..(vi vill gifta oss då iaf,ska ringa till kyrkan på tors)*pirrigt*



  • Svar på tråden Augusti 2005
  • _Sommarbrud_

    Lillsmurf:

    Vi har kommit ungefär lika långt som er,bortsett från att vi inte är helt klara med gästlistan å inte gjort nån bordsplacering..

  • Veronika

    lillsmurf

    Låter som att vi kommit ugnefär lika långt. Jag har hållt på med resa nu, som kommer vara 4 veckor i Florida, och ska ner till resebyrån nu på semestern och klara ut det sista!

  • Malin77

    Somamrbrud:
    Vi ville göra något annorlunda.
    Köpenhamn är en fin stad, vi är båda från Skåne men bosatta i Göteborg.

  • _Sommarbrud_

    Malin77:

    Okej..Det var ju en kul idé.. Ja,det är ju fint där..

  • Millemo

    _sommarbrud_

    Vart gifter Ni er? Har ni bokat kyrka än?

    Vi har inte planerat så mycket än, jag läser här inne på BT och samlar lite kul ideer bla till program och inbjudningar.

    Vi har inte betämt kyrka än och jag känner mig nästan lite stressad. M2B tycker inte det är någon fara, men eftersom vi bor i Göteborg inbillar jag mig att man inte kan välja tid och kyrka om man är för sent ute...

    Klänning osv har jag kikat lite på bla på Bridesave.com - de har rätt schyssta priser, fast jag har inte bestämt mig om jag ska köpa, hyra eller sy upp en klänning.. Men jag har tid på mig!

    Lycka till alla i planerandet!

  • Påfågelbrud

    Vi gifter oss den 20:e augusti och har faktiskt också bestämt oss för Taxinge. Festen på Taxinge Slott efteråt - ni också?

  • _Sommarbrud_

    Millemo:

    Vi gifter oss den 27 aug i Taxinge Kyrka (bokad å klar)

    Mjaa...det e sant..Dom säger ju att man ska va ute i god tid (minst 1 år innan) om man bor i Sthlm, å Gbg e ju åxå en stor stad så..Men jag vet inte..

    Tack och lycka till själv!

  • _Sommarbrud_

    Påfågelbrud:

    Coolt! Näe,vi hade tänkt oss bygdegården..Fick höra av nån annan här vad lokalhyran av slottet skulle gå på,å det e inte riktigt våran prisklass..

  • Förlovad

    Hej alla augustibrudar!
    Får jag också vara med...

    Jag gifter mig också den 20 augusti precis som Påfågelbrud. Vi har bokat lokal, bestämt kyrka (får ej bokas förrän i jan) lite nervös för det men men..
    Skissat på gästlista, tärnor och bestman är klart. Planeringen är rolig som bara den!

Svar på tråden Augusti 2005