Var bor vi?
Hallå!
Tycker det skulle vara kul att veta var folk kommer ifrån och bor nu? Kanske är det fler än man anar som finns där man själv bor.
Kommer ifrån: Strömstad
Bor nu: Malmö
Hallå!
Tycker det skulle vara kul att veta var folk kommer ifrån och bor nu? Kanske är det fler än man anar som finns där man själv bor.
Kommer ifrån: Strömstad
Bor nu: Malmö
sambon: Haha...jag vet vem det äääär...och vi har chattat jättelänge nu ;) Pöss!
Drömmande sambo, detta är jag...
Född 76 gått på Åby skolan och på Fässberg 92-95. Du då?
Född och uppvuxen i Koskullskulle utanför Gällivare i Lappland.
-97 efter gymnasiet flyttade jag till Skövde för att 8 månader senare bli sambo i Karlstad med min nuvarande man.
Jag bor forfarande i Karlstad och stormtrivs! Underbar liten stad
04 Octoberbrud: Jag vet vem du är eftersom Ellte ringde mig och skvallrade igår. Vi känner varandra. Jag konfirmerade mig i bifrostkyrkan m.m. Chata med Ellte så får du veta mer.... Sköt om dig! *kram*
drömmande sambo
Jag har numera full koll på både dig och Ellte... Fantastiskt roligt att träffa på folk från ens gamla liv...
SOm jag fattade det så hade vi tre haft samma kärlek ett kort tag... ROligt, Ellte trodde minsann även att hon kunde vart lite avis på mig... Det var ju lite roligt att höra...
Hoppas att livet leker med dig och att åren som gått har varit bra!
Kramar!!!
*garv* Hallådärja...ska du outa mig totalt på ett webforum ;)
Själv är jag från en söder förort i stockholm.Kramiz millan
Jag är från Lindome (Gbg-trakten) och född 77.
Drömmande sambo: Gick vi på Fässberg samtidigt kanske??
sanna05: Det gjorde vi alldeles säkert eftersom jag också är född -77. Jag läste natur. Kommer från Mölndal. Vad gick du? *nyfiken*
04 Octoberbrud: Allt är bara bra med mig. Åren har gått och det har hänt allt möjligt. Har ju flyttat från stan sedan 7 år och är sen tre år sambo med en man som har två ungar, men det kanske Ellte redan skvallrat om?! Själv då? Förstår att du är lycklig eftersom du ska till att gifta dig (eller har det redan varit tro?). Berätta gärna. Om du vill maila så har Ellte min mailadress. Ha det gott! KRAM!!
04 Octoberbrud: Letade just rätt på dig och såg att det är tolv dagar kvar! Spännande! Är du nervös? Är det mycket folk, kanske någon från ungdomstiden som man kan tänkas känna?? *nyfiken* Hoppas att er dag blir alldeles alldeles underbar!!!!