Att börja om efter en otrohet?
Jag känner mig så förvirrad just nu.. Hela våren och sommaren har varit kaotisk. Jag har varit tillsammmans med min pojkvän i en massa år, och den största delen av tiden har det varit väldigt bra. Jag har aldrig haft svårt för att lita på honom eller känt någon som helst svartsjuka. I våras förändrades precis allt. Han kom hem och berättade att han blivit förälskad i en tjej på sitt jobb, och jag blev givetvis alldeles förkrossad. Till följd av allt detta tog vårt förhållande slut. Vi har varit ifrån varandra i några månader, men nu sedan några veckor tillbaka har vi bestämt oss för att göra ett nytt försök. Han vill, och jag vill eftersom jag fortfarande har känslor för honom. Men det är svårt. Ibland känner jag en sån ilska mot honom, och jag känner mig så otroligt sviken. Dessutom känner jag en så stark svartsjuka eftersom jag vet att han träffar den här tjejen varje dag på sitt jobb. Hur ska jag ta mig ur detta så att förhållandet kan fungera? Kan det överhuvudtaget fungera? Är det någon som har erfarenhet av detta som kan ge mig rådd, så vore jag tacksam..