• Luddelina

svartsjuk och avundsjuk

Detta verkar lite förvirrat tycker jag. Kan du int ebe din sambo att ni två går dit istället .Själva grejen är väl inte att gå på Gondolen just utan det var väl mest att det var en mysig grej att göra med din sambo? Eller?
    Så att gå med den andra killen ger väl inte lika mycket skulle jag tro.
    Akta er så att ni inte hamnar i nån slags vendetta mot varandra ...nu går du med honom ..sen gör din sambo något annat med den andra tjejen osv...
    Jag tror du helst vill bli uppvaktad av din sambo ...har jag fel?

• Luddelina

Jag tycker det var lite taskigt av din sambo att ta med henne dit när han visste att det var din dröm.
    Jag skulle också ha blivit sårad.

Har varit med om liknande saker då min dåvarande sambo tog med en tjejkompis på kräftskiva men inte mig ...för det var mest killar där sa han. (jag fick skjussa dem båda dit däremot) knäpp som jag var gjorde jag ju det också ...men jag var kär o blind . Behöver jag tillägga att tillslut blev de två tillsammans så nu är jag av med dem båda två

• Luddelina

Oj jag menade inte att det skulle låta som att din kille var på väg att lämna dig! Absolut inte ...drog bara en liten parallell ...

• Luddelina

Ingen fara med erat förhållande! Jag tycker du ska släppa det här ..det mår du bäst utav!
    Sen är din sambo skyldig dig en romantisk middag eller drink ..på ett annat ställe.
    Det finns ju många trevliga uteserveringar nu tex.

Svar på tråden svartsjuk och avundsjuk