• Miniängeln

Hur många före..?

Hur många förhållanden har ni haft innan er blivande/make/maka?

Jag har haft fyra förhållanden samt ett par korta dates med andra killar innan jag träffade den rätte, min sambo.

Min sambo däremot har bara haft ett förhållande som var lite halvt (han vet inte om han kan kalla det för förhållande ens).

• Svar på tråden Hur många före..?
  • Flox

Första förhållandet för oss båda två.

• safety

Två längre förhållanden på ett par år styck, och några "strul".

• ProudWoman

2 långa förhållanden, 1 one-night stand, 5 kortare förhållanden.
    min sambo har haft 2 seriösa förhållanden innan mig, men däremot haft många sexpatners, omkring 100 st (jag var dum nog och frågade)

• MissRut

1 kortare och 1 längre. Tredje gången gillt!!! :)

• mattii

2 längre, några kortare gästspel, räknas kk och ons som hörhållande

• KUS

Jag har bott ihop med två innan. Den ena är mina barns pappa.
    Jag är min mans första sambo.

• Missen2004

Jag dejtade en del, men det räknas nog inte. Hmmmm..riktigt seriösa relationer - inte en enda, relationer som hållt några veckor - 3stycken.
    Men så kan det ju också bero på att jag och min blivande träffades när vi bägge två var 17! Vid den åldern brukar man inte ha varit sådär jätteseriös än. Mest tonårsförälskelsel och så

• Darling1

2 förhållanden på max 6 månader, 1 tvåårigt förhållande där vi var sambos. Sen har det varit flera strulförhållande och one-night stands innan jag träffade min blivande man. Min blivande har haft 2 förhållande innan mig.

• Dea

Jag räknar inte. Men sen jag var liten har jag nog haft ett tiotal pojkvänner.

Svar på tråden Hur många före..?