• Miniängeln

Hur många före..?

Hur många förhållanden har ni haft innan er blivande/make/maka?

Jag har haft fyra förhållanden samt ett par korta dates med andra killar innan jag träffade den rätte, min sambo.

Min sambo däremot har bara haft ett förhållande som var lite halvt (han vet inte om han kan kalla det för förhållande ens).

• Svar på tråden Hur många före..?
  • Citronella

Ett tiotal förhållanden (veckor till månader) samt två samboförhållanden. Min man har oxå två samboförhållanden bakom sig samt ytterligare några förhållanden. Vi var över 30 när vi träffades

• Sarge

jag har ett 2 1/2-årsförhållande bakom mig, ett 1-årsförhållande & 3 strul...
    Sambon har 2 st 2årslånga samt 2-3 strul bakom sig...

• Lady A

Hmm...har haft 6-7 fasta förhållande och lika många strul! Mitt motto var "Man ska kyssa många grodor innan man träffar prinsen och grodorna är roliga dem också!"

Fluffigtfår: Jag håller helt och fullt med dig! Varför frågar man????!!!!
    Min blivande har haft ett seröst förhållande och 150!!! one-night stands! Även om jag vet att jag är allt för honom nu så tycker man att det känts bättre om han inte rotat i kreti och pleti!

• Nessie

första förhållandet för oss båda... förhoppningsvis förblir det också det enda

• ProudWoman

Lady A: Jag vet, man är bra korkad ibland, allt jag vet är att han haft över 100 st one night stands (men inte exakt antal, för att citera honom "jag slutade räkna vid 100", tack lixom )

• Jennie med ie

1 kortare (någon månad) och ett längre ( 3 år) förhållande hade jag haft innan jag träffade min man. I övigt mest flirtar och tillfälliga förbindelser.

• Cassandra

1 seröst och kortare. Han har haft tre serösa förhällanden.

• Nyfiken gul , nu fru

totalt sett 32 sexpartners varav två flickvänner...

Varit gift 1 gång, sambo 3 gånger och det var i den svängen som mina barn blev till..

för min blivande make är det väl ungefär samma sak, sambo/förlovad 3 ggr och på så sätt fått sina barn..

• CyberPet

Åh, det är så många att jag tappat räkningen! Det har väl en del med ålder att göra. Två av alla oräkneliga var längre förhållanden där vi var förlovade och bodde ihop i 5-6 år. Maken hade jag varit tillsammans med i 5.5 år innan vi gifte oss.

Petra

• Icapika

Första förhållandet för oss båda faktiskt.

• Trollsanna

2 seriösa, första på 2år och sedan förlovad och sambo i 4,5år och nu min man som jag gifte mig med i vintras. Vi firar 5år i år. Mellan förhållandena har man ''datat'' men inget riktigt seriöst.

• Mastermind

Totalt: 25 sexpartners (inkl min sambo), varav 3 varit tjejer. Endast ett förhållande innan detta som jag räknar som "seriöst", och det varade i 9 intensiva och destruktiva månader.

• EmmaPemma

Första seriösa förhållandet, bara strul innan.

• Jennifer E

Ett seriöst som varade nästan tre år och ett/två korta som väl kändes seriösa just då men som inte var så bra som man trodde...

Svar på tråden Hur många före..?