Inlägg från: Miniängeln |Visa alla inlägg
  • Miniängeln

sex utan förspel

Snabbisar e helt okej men ibland vill jag som tjej också ha långisar eller åtminstone lite förspel.

Eller jag ska inte överdriva, ibland har vi långisar men jag e så trött på alla dessa "pang på rödbetan-tillfällen".

Det händer ofta att jag sitter i soffan och så kommer plötsligt frågan från sambon "ska vi ha det skönt?" (m.a.o. ska vi ha s*x?). Jag blir alldeles överrumplad för jag har inte haft en tanke på s*x eller ens fått en chans att tänka att det vore en möjlighet.

Den överrumplingen känns ibland nästan avtändande för mig. Vaddå? Ska jag bara ropa JA! och glatt skutta till sovrummet?!

Jag önskar mer förspel. Tänk vad mysigt om han kunde börja smeka mig på magen eller nåt en stund innan så min hjärna hinner med och kan tänka "tja, lite s*x vore ju inte fel"..

Någon som känner igen sig?

*ikväll blir det s*x-talk med sambon!*

• Svar på tråden sex utan förspel
  • Miniängeln

Kul att några kände igen sig. Ja, jag ska ta ett snack med sambon.

Det här är inget större problem för oss, kom bara tänka på det och undrade om fler kände som jag.

Folk e olika, det märks av era svar.

Klart han vill att jag ska ha det skönt, jag e bara lite dålig på att berätta. Men det ska det bli ändring på, nu ska jag hem å snacka s*x!

Svar på tråden sex utan förspel