• Tokan

    Var sitter vi när vi är på BT....

    Tänkte det vore kul att veta var vi är när vi hänger här på BT, nyfiken somm man är
    Om ni är på jobbet, var?

    Jag är på jobbet som är AB VOLVO i Göteborg.

  • Svar på tråden Var sitter vi när vi är på BT....
  • 04 Oktoberbrud

    Har tillsammans med en klasskompis på MSN listat ut vem det kan vara... En tjej som fick barn för ca 4 år sen??

  • 04 Oktoberbrud

    Tror att vi sjung i kör med, har du MSN???

  • Ellte

    japp men inte på den adressen...maila mig så får du den...

  • Cassiopeija

    Jag sitter hemma i lägenheten (som ligger i Mölndal) och surfar... Föreläsningarna börjar inte förrän imorgon så än finns det tid...

  • Ellte

    Nämen va fasen...en TILL Mölndäling ;)

  • Cassiopeija

    Jajamen, fast jag är ju inte "äkta" Mölndäling...

  • 04 Oktoberbrud

    Jag är Mölndäling fast jag bor i Jönköping... så du får gärna vara äkta om du vill!

  • Ellte

    Cassi: tääänk om vi är GRANNAR ;)

  • Ellte

    *fortsätter flumma*

    ...eller den där tjejen på cykel som jag möter varje morgon...eller hon som står i kassan på min Sparaffär...eller hon som knödde sig så jäkligt i kön på Hemköp förra veckan...eller den snälla damen som jag inte vet vem det är som brukar hälsa på mig och hunden... ;)

  • Cassiopeija

    Ellte: Hehe.. Jag tillhör Fässbergs församling (fast jag vet faktiskt inte var kyrkan ligger nånstans...)

  • Ellte

    DÅ bor vi inte grannar ;) men Fässberg har 30000 medlemmar tror jag sååååå...näe jag vet inte vem du är ;)

  • Ellte

    Alltså...*måste förklara mig* ...jag bor också i Fässbergs församling...men om du inte vet var kyrkan är måste du bo ganska ocentralt till skillnad från mig... Kyrkan ligger på en kulle precis vid Mölndals Centrum :D

  • Cassiopeija

    Ocentralt?! Jag bor nog närmare stan (Göteborg alltså ) än du! Jag bor i Krokslätt.

  • Ellte

    Jamen det är ju MÖLNDALS centrum jag pratar om såklart ;) Men då bor du där jag jobbar ;) Ska knalla bort till Touis och lucha snart hoppas jag...om jag får med mig mina kollegor ;)

  • Cassiopeija

    Tack för infon förresten, vi har letat lite då och då när varit ute och gått. Kan ju vara intressant att veta var ens "hemkyrka" ligger...

  • Antonia

    Denna veckan har jag varit vrålförkyld och hemma i solna men har ändå orkat ta datorn till sängen för att vara här inne och inte missa allt för mkt.

    Annars sitter jag alldeles för mkt här inne på arbetstid. Arbetar på ett kontor i Kista. Har mkt att göra men kan ändå inte slita mig från att läsa alla inlägg här på BT!

Svar på tråden Var sitter vi när vi är på BT....