• Jennifer E

När man hör grannarna "mysa"...

Vad tycker ni om det?

Jag gillar det inte men det känns bättre när sambon är hemma. När jag var singel blev jag illamående... Eller när jag är ensam också. Tror ej att det är avundsjuka. Sambon störs inte.

Mina håller på nu, det stönas och dunkas. Kan ju lägga en lapp i lådan men de kanske hör oss också ... Inte kasta sten...

• Svar på tråden När man hör grannarna "mysa"...
  • Henax

Jag blir smått generad måste jag nog erkänna... Har svårt öht att bli informerad om andras sexliv. Vill absolut inte få nån detaljinfo om vänner och bekantas myspys!
    Har en kompis som rätt så ofta berättar vitt och brett om sig och sin pojkvän. Vad de gör, när de gör det, hur det ge gör det.
    Vilka favoriter de har m.m.
    Jag har jättesvårt att låta bli att tänka på det när jag träffar honom! "Jaha, Bengt-Styrbjör, så du gillar bakifrån bäst!"

• Henax

Han var tänkt att kallas "Bengt-Styrbjörn" för anonymitetens skull!

• nano

Usch ja... jag har vaknat mitt i natten två gånger, av väldigt avslöjande stön och stånk från lägenheten bredvid... Det var lite jobbigt, Man kan ju inte gärna gå över och säga åt dem att vara lite tystare. Jag letade fram öronproppar och försökte somna om.
    Har som tur var inte hänt igen sedan dess.

• Genus

Jag tycker nog att det var ganska hemsk att höra sina föräldrar när man var yngre och bodde hemma, det kändes jättekonstigt och lite olustigt att höra mamma och pappa i full gång! grannarna har jag aldrig hört, men vår granne har sin säng vägg i vägg med vår och vi hör allt han säger och gör (han har tydligen aldrig sex hemma) så jag gissar att han hört oss massor med gånger! Känns ganska genant med tanke på vad man säger ibland i stundens hetta:)
    *håller händerna för ögonen*...jag tror inte att man kan säga till sina grannar utan att det blir lite krystat. //G

• EmmaPemma

Vi hör aldrig ngt från grannarna (men det beror på att väggarna är så välisolerade). Vi skulle inte ens höra om de skrek eller hade stereon på högsta volym. Jag har heller aldrig hört familjemedlemmar som gjort det heller - vilet är väldigt skönt!
    Den enda gången jag har hört ett par var när vi var på semester. Sovrummen låg vägg i vägg, och vi hörde dem när vi var i full gång själva. Så i stundens hetta så blev det inte alls störande, och knappast någon anledning att klaga på dem .
    Men jag skulle nog inte uppskatta att höra grannarna om man själv försöker sova eller liknande.
    Däremot har vi grannar (inte i samma hus) som går naket och har sex öppet utan att fälla för persiennerna. Det är dock människor i vår egen ålder - så det har ärligt talat inte varit så störande .

• Forsfors

jag bodde i studentlägenhet förut som jag delade med två andra tjejr, i lägenheten bredvid vår vet jag inte vem som bodde, men varje måndag klockan 21.00 satte i allafall en tjej och en kille igång för fullt, killen hette Emir eller Emil eller någonting för man kunde tydligt höra tjejen skrika " Åhhh, Emir" och det var mycket dunk stön och skrik. Mitt rum låg vägg i vägg med deras sovrum tydligen...mina lägenhetskamrater hörde ingenting in till sig, men jag fick gå ut i köket och sitta där varje måndag tills det var över för jag stod inte ut att lyssna på dem i mitt rum

De fick väl hålla på då, tur att det inte var så ofta i allafall, värst var det när man satt och tentapluggade...

Där jag bor nu hör man bara grannarnas säng som kanrrar, och de kan hålla på i FLERA TIMMAR...bruknar vakna av ljudet mitt i natten och då är det inte världslätt att sommna om, men hellre sexljud är bråk och skrik och grannar som misshandlar varandra, skjuter med luftgevär etc som andra grannar jag haft gjort!

• Cheri

Forsfors

Du kanske kan ge dem smörj olja i present? :D

Annars så är musik bra.
    Jag brukar alltid dränka mina grannars ljud i musik.

(En granne har ringt till polisen när vi hade -kul- en gång! Det var ju lite kul att förklara när polisen ringde på. -och vad är det som försigår här då? He ;))

• titioo

Hör inget av mina grannar.
    En vän till mig hade direkt problem. Hennes grannar "myste" gärna tillsammans med andra par... och det kunde pågå i ett antal timmar när de drog igång. Det hördes lite väl bra, särskilt när mostern var på besök , men hon visste inte hur man går och säger till om sånt...

• Genus

Gud vad pinsamt med släkten på besök när grannarna kör igång! Jag hade inte kunnat säga ett vettigt ord, och mycket fniss därtill...
    Forsfors: fick du nån studiero till alla ååh Emir/Emil eller? Kan vara svårt att spetsa en tenta när pluggandet ackompanjerats av massa suck o stön :)..//G

• Gealach

EmmaPemma ---> Vad har åldern att göra med hur störande det är?

Svar på tråden När man hör grannarna "mysa"...