jag bodde i studentlägenhet förut som jag delade med två andra tjejr, i lägenheten bredvid vår vet jag inte vem som bodde, men varje måndag klockan 21.00 satte i allafall en tjej och en kille igång för fullt, killen hette Emir eller Emil eller någonting för man kunde tydligt höra tjejen skrika " Åhhh, Emir" och det var mycket dunk stön och skrik. Mitt rum låg vägg i vägg med deras sovrum tydligen...mina lägenhetskamrater hörde ingenting in till sig, men jag fick gå ut i köket och sitta där varje måndag tills det var över för jag stod inte ut att lyssna på dem i mitt rum
De fick väl hålla på då, tur att det inte var så ofta i allafall, värst var det när man satt och tentapluggade...
Där jag bor nu hör man bara grannarnas säng som kanrrar, och de kan hålla på i FLERA TIMMAR...bruknar vakna av ljudet mitt i natten och då är det inte världslätt att sommna om, men hellre sexljud är bråk och skrik och grannar som misshandlar varandra, skjuter med luftgevär etc som andra grannar jag haft gjort!