• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • ISLA

Oj, nu rasslade det minsann till! Jättekul!!!

• ISLA

Moimukulatt:
    Vet att Hanna Morris inte ska vara med, men vet du vilka det blir istället?

• ISLA

Jag kan! De har väl öppet på söndagar också har jag för mig, så lördag eller söndag nästa vecka kan jag.

• ISLA

Om det blir söndag så gärna inte allt för tidigt i.s.f, ska ha fest på lördag.

• ISLA

Bordet längst in till vänster blir la bra, eller? Om det förstås inte redan e upptaget av ett annat tjejgäng! Vilka kan förresten? ^mia^, monki...några fler?

• ISLA

Jag är 30 år, och jag vet nu monki att du också vet vem jag e, träffade en släckting till dig i lördags! Ses på söndag.

• ISLA

Hej tjejer!
    Kan nog inte garantera att jag e vaken då, men jag ska göra mitt bästa (kommer jag så får ni ha förståelse för att jag förmodligen kommer å vara lite seg ) Annars kanske vi kan träffas igen?

• ISLA

Tänkte bara höra med er om ni har koll på vilka det kommer bli som ska vara med på bröllopsmässan? Eftersom Hanna Morris inte ska vara med så undrar jag vilka det bli istället, vad jag känner till så finns det väl ingen annan i Halmstad?

• ISLA

Och en kusin som heter Anna va?

• ISLA

Kl 11 verkar det som. Fast jag vet inte ännu om jag kan, ska kanske åka till Liseberg, vet inte ännu. Men om jag inte kommer så får ni jättegärna boka en ny träff!!

• ISLA

Snyft, snyft...ville ju också träffas ju, fick tyvärr förhinder. Skulle vi inte kunna boka en ny dag tjejer, eller vad säger ni?

• ISLA

Onsdag efter 16 passar mig jättebra, om ni redan vill träffas igen.

• ISLA

E det någon mer än JM och *mia* som kommer idag?

• ISLA

Absolut! Hur känner jag igen er förresten?

• ISLA

Jag som funderade på att ta med en nejlika . Ett par svarta byxor och en grön jacka kan ni hålla utkik efter då.

• ISLA

Instämmer, nästa gång e ni välkomna hit om ni vill. Tack *mia* för skjutsen förresten.

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad