• ^mia^

BT-Träff i Halmstad

Hej..!!

Finns det någon möjlighet att vi kan ändra tiden lite..?? Mina tjejer har blivit bjudna på barnkalas på söndag och det börjar kl.14.00, jag hadde blivit jätteglad om det gick att ordna, jag vill ju så gärna komma med..!!

• ^mia^

Moimukulatt

Jo allt det stämmer..!! Vem är du..?? jag kan säja att det snurrar rätt bra i mitt lilla huvud nu..!!

• ^mia^

Jag hade blivit jätteglad om ni har lust att ändra tiden för min skull..!! 11.00 blir kanon..!!
    vad säjer du ISLA, är du vaken då..??

• ^mia^

Hej Magda..!!

jag var till 99.9% säker på att det var du, eller hur höll du på och sa moi moi eller hur det stavas.. det här finska barnprogrammet..!! Jag är fortfarande kvar på Lokaldelen, vad gör du nu..??
    Vad kul att ni oxå skall gifta er, ni förlovade väl er när vi jobbade i hop på "sweapet"..eller var det inte så..?? Det värsta är att jag inte har lika bra minne som dig var det gäller namn så jag kommer inte ihåg vad din pojkvän heter.. var det inte Ronny eller är det helt fel..?? När gitfer ni er..??
    Men jag förstår inte hur du kunde lista ut att det var jag..!!?? jag har inte skrivit ngt "personligt" inte mer än att jag är 25 och kommer från Fyllinge och det kanske säjer endel iofs..

kommer du på söndag..?? Det hade varit kul att träffa dig oxå, det var ju riktigt länge sedan..!!
    var rädd om dig..!!

• ^mia^

Jaha Micke.. men jag hade ju inte fel var det gällde Ronny iallafall..

Vi förlovade oss på Tildas 1 års dag 22/3.02 men han friade till mig 22/8.04
    (han är inte så snabb..!! hihi)
    och vi gifter oss 30/7.05 så planeringen är i full gång..!!
    Då har vi varit tillsammans i drygt 8 år och hunnit med endel.. 2 barn t.ex. men de börjar ju bli "stora" 2 1/2 & 3 1/2.. vi valde ju att skaffa dem ganska tätt.. det är inte förren man får barn man upptäcker hur snabbt tiden verkligen går..!(man tror inte att det är så men det ÄR så..!!)

Du kan ju maila mig om du känner för det: maria.eriksson@tdcforlag.se

så kan vi "prata" mer..!!

• ^mia^

ISLA

Vad snäll du är som ställer upp trots att du troligtvis kommer att vara lite "sliten".. Jättegulligt..!!

Jag vet faktiskt inte vilka som kommer på bröllopsmässan..!! det finns ju inga andra likvärdiga med Hanna Morris i stan.. Har de satsat lite på mässan så kanske det kommer några som ligger utanför stan.. man kan ju alltid hoppas..!!

• ^mia^

Jag hade uppskattat om det blir 11.00 på söndag, men jag vill ju självklart inte att ni skall "omplanera" hela dagen för min skull.. jag kan ju komma med ifall det blir någonannan träff..

• ^mia^

Hej Allihopa..!!

Hur blir det på söndag..?? Blir det 11 el. 13..??

• ^mia^

Bra.. jag kommer 11,00, om det nu är någon som kollar detta INNAN träffen..!!

• ^mia^

tack för en trevlig träff, även om det blev på Mc Donalds, vi får koll atider till nästa gång..!! För jag hoppas verkligen det att det blir..!!

J.M

Tydligen så har våra "fästmän" gått i samma klass på gymnasiet.. den här stan är bra liten..
    Försökte få tag i bandet som min sambo fått tips om bara för att se om det var de där "Rob & Jim" men utan resultat.. jag får se om jag får tag i dem i dag..!!

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad