• Nyfiken gul , nu fru

Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????

Spinner vidare på Slitz-tråden och gör frågan bakvänd..

Vilka tidningar är helt okej för BÅDE killar och tjejer att läsa???

MOTIVERA!!!

Och jag vill inte höra kommentarer om att det är påklätt som är skillnaden..

Jag vill bena ut en gång för alla VAD en del tjejer störs av i vissa tidningar... Det behöver INTE röra sig om porr utan även sjuka ideal i det stora hela...

Alltså!!

VILKEN tidning läser ni BÅDA TVÅ??

• Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????
  • madelyn

Jag tycker att Café är helt ok för både killar å tjejer att läsa. Det är ju såklart helt individuellt men Café anser jag inte vara "bara till för killar". Gillar reportagen och tycker att bilderna är smakfulla.

• Pa´sHeffaklumpan

Vi läser varandras tidningar, jag läser m2b:s slits,cafe& svensk golf mfl. och han läser mina Amelia & div hundtidningar. Sen brukar vi gemensamt köpa div. inrednings & mat tidningar och frossa tillsammans
    Tror att det är viktigt att var o en får läsa det han själv vill och dessutom tycker vi att det är kul att ta del av varandras intressen. Själv var jag totalt ointresserad av golf innan jag träffade m2b men började så smått bläddra i tidningarna, fäljde med ut på banan, började "slå" lite på rangen och se helt plötsligt fick vi ett gemensamt intresse

• madelyn

Kom på efter att ha läst Heffaklumpens inlägg att vi faktiskt oxå läser varandras tidningar. Han läser mina Elle och Amelia m.m. oxå. Dock bläddrar jag inte sååå mycket i hans bil/båttidningar..

• *Blomman*

Min pojkvän kastar sig över mina Elle, Cosmo och Solo. Vi brukar ofta läsa de tillsammans.

Det jag reagerar på i tjejtidningar är när de ska dumförklara alla tjejer och när de spyr galla över smala tjejer (jag tar åt mig så hårt då).

• Forsfors

Vi läser också slittz båda två. han läser mina Amelia, måbrå, fitness och såna också och brukar ofta citera dem som informationskällor. Vidare brukar båda läsa illustrerad vetenskap ibland och han prenumererar på close up som jag brukar läsa i om det handlar om något band jag gillar. jag tycker alla tidningar är okej för båda att läsa, även om de kanske riktar sig till ena könet så finns det ju inget som säger att de inte kan tilltala det andra, det är väl en fråga om smak och intresse?

• Cassiopeija

Vi läser Illustrerad Vetenskap båda två fast inte nödvändigtvis samma artiklar...

• Forsfors

såg tillexempel ett nummer av svens damtidning hemma hos en killkompis...jag skulle aldrig läsa den, men han tyckte att den var bra.

• Forsfors

svensk damtidning menar jag..inte svens...kompisen heter Daniel

• EmmaPemma

Jag tycker det är mest strunt i de flesta tidningarna. Jag tycker att Metro är rätt bra .
    Själv läser jag Amelia ibland, aldrig några andra "tjejtidningar".
    Tillsammans får vi golf, båt och biltidningar.

• Ellte

Ehh...vi läser Larson båda två... Annars läser vi nog inga samma tidningar :?

Svar på tråden Vilka tidningar är helt OKEJ att läsa?????